Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل گذشته هم پل مک شین با مسئولیت مشابهی در آکادمی شیاطین سرخ مشغول به کار شد. 

تام هادلستون هافبک پیشین تیم‌های تاتنهام، دربی کانتی، وولورهمپتون و هال سیتی، با امضای قراردادی تا سال ۲۰۲۴، به عنوان بازیکن - مربی به آکادمی منچستریونایتد پیوست. 

طرفداری | هادلستون طی ۵۸۰ بازی حرفه‌ای در پست هافبک دفاعی، ۲۷ گل زده و ۵۰ پاس گل فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین ۴ بار برای تیم ملی انگلستان به میدان رفته است. هادلستون ۳۵ ساله حالا سراغ چالش جدیدی رفته است و مربیگری را از آکادمی منچستریونایتد شروع خواهد کرد. تمرکز او بیشتر روی نقش مربی قرار خواهد داشت. 

اخبار داغ 

شاخ های شکسته اینستاگرامی؛ از هالک تقلبی تا همسر کانادایی سیدورف! ستاره فضای مجازی از سوی ریکاردو ساپینتو هم کنار گذاشته شد! شهادت فلورنتینو پرز ضد ساندرو راسل در پرونده انتقال نیمار به بارسلونا هیچ باشگاهی به جذب کریستیانو رونالدو علاقه ندارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد بوده و این کاپیتان پرتغالی یکی از مهره‌های بوده تیم اریک تن‌هاخ است.

قرارداد فرناندز با یونایتد دو سال پیش تا ژوئن 2026 تمدید شد و در روزهای پایانی فصل 24-2023 از او سوال شد که برای آینده‌اش که برنامه‌ای دارد.

فرناندز تایید کرد که در حال حاضر به موضوعی به غیر از فینال جام حذفی و یورو فکر نمی‌کند اما به نوعی تایید کرد ضمن علاقه از سمت باشگاه، هنوز با پیشنهادی مواجه نشده است.

برونو فرناندز درباره آینده خود در منچستریونایتد گفت:"در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنم. مشخص است که این فقط به من بستگی ندارد، اینطور نیست؟ یک بازیکن همیشه باید بخواهد اینجا باشد، اما در عین حال شما به عنوان یک باشگاه باید بخواهید که او بماند. در حال حاضر، احساس می‌کنم از سوی هر دو طرف چنین چیزی وجود دارد."

او درمورد اینکه احتمال دارد در یونایتد نماند، گفت:"اگر بخواهم خیلی صادق باشم، باید بگویم که اگر نخواهم در لیگ جزیره به کارم ادامه دهم، تا بعد از یورو به آن فکر نمی‌کنم، چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکزم را از فینال جام حذفی و یورو دور کند، چون در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تر از این نیست."

دیگر خبرها

  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ