Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان،  اسدالله عباسی سه‌شنبه در دیدار مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور با اهمیت خواندن توسعه عدالت اجتماعی، بیان کرد: بزرگترین مأموریت و پیام انقلاب اسلامی ایجاد عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی است و بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یکی از ظرفیت های حائز اهمیت برای این مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی قانون تأمین اجتماعی را  با رویکرد نظام مقدس اسلامی مبتنی بر عدالت اجتماعی و محرومیت زادیی دانست و بر ضرورت نقش مهم بیمه اجتماعی در توسعه زندگی روستائیان اشاره و اظهار کرد: اساس تشکیل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر حمایت از اقشار کم برخوردار جامعه و تحت پوشش قرار دادن این قشر زحمت کش است. 

استاندار گیلان ادامه داد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ظرفیتی برای حل چالش اجتماعی در حوزه بیمه به شمار می رود و در این استان می توان از آن برای توسعه پوشش بیمه‌ای به خوبی استفاده شود. 

عباسی گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان باید با برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط در تحقق سهم‌ پوشش بیمه ای، خود را بیشتر آماده کند.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی و در اولویت قراردادن بیمه برای کشاورزان و روستائیان و آشنایی با مزیت های این صندوق باید از مهمترین اهداف مدیران در جامعه هدف باشد چراکه انجام این کار مهم و اساسی بزرگترین خدمت به این قشر است. 

وی تاکید کرد: برای آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در این زمینه باید از ظرفیت رسانه ها از جمله صدا و سیما، مدیران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی به خوبی استفاده شود. 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور نیز در این دیدار گفت: یکی از مؤلفه‌های تحقق عدالت اجتماعی گسترش حمایت بیمه ای از آحاد جامعه بویژه اقشار کم برخوردار است. 

بیت اله برقراری افزود: این صندوق خود را حامی و تضمین کننده فعالیت های گوناگون این قشر می داند. 

وی با ارائه گزارشی از وضعیت بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در گیلان، بیان کرد: در حال حاضر حدود یک چهارم از ۴۱۸ هزار نفر جامعه هدف در این استان تحت پوشش صندوق این بیمه هستند.

برچسب‌ها رشت گیلان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی رشت گیلان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر عدالت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه طرح جهادی آبرسانی در روستاها با جدیت دنبال می‌شود گفت: ۱۸۰ روستا در قالب طرح محرومیت‌زدایی آب‌رسانی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان صابر علیدادی امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۳ طرح در ۷۶۶ روستا و ۲۱ شهرستان استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی در حال اجرا بوده و نظارت دقیقی بر این موضوع اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم و توجه شخص رئیس جمهور به موضوع تامین آب شرب روستاها افزود: تاکنون بیش از ۸۰۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه آبرسانی در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی در خوزستان اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان خاطرنشان کرد: احداث سه باب ایستگاه پمپاژ و پنج باب مخازن ذخیره بتنی به ظرفیت بیش از ۱۲ هزار مترمکعب، حفاری و تجهیز ۶ حلقه چاه آب شرب از دیگر اقدامات انجام شده در جهاد آبرسانی استان است.

علیدادی تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت نیرو در دولت مردمی، آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی است که برای انجام این طرح، استفاده از ظرفیت‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در دستور کار قرار گرفته تا با تلاش یکدیگر تحول مثبتی در آبرسانی به روستاهای کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به اجرای آبرسانی به ۱۸۰ روستای استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: این اقدام با کمک قرارگاه کربلا و بسیج سازندگی به عنوان معین در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی استان انجام شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح جهاد آبرسانی در روستاهای استان به عنوان یکی از برنامه های بسیار مهم دولت سیزدهم با جدیت دنبال خواهد شد تا مشکلات مردم در این زمینه برطرف شود.

کد خبر 749338

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی