Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@11:31:05 GMT

کاهش مفقودین سیل استان تهران به ۵ نفر

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۷۲۲۸

کاهش مفقودین سیل استان تهران به ۵ نفر

آفتاب‌‌نیوز :

محسن منصوری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه نسبت به روز گذشته افزایش تعداد فوتی‌ها را نداشتیم و تعداد مفقودی‌های استان نیز به ۵ نفر کاهش یافته و به زودی تعیین تکلیف می‌شود.

وی ادامه داد: در امامزاده داوود دیگر مفقودی نداریم و عملیات بهسازی، عمرانی و خارج کردن گل و لای از مغازه‌ها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران عنوان کرد: در فیروزکوه، شهرستان‌های مختلف استان، معین هر منطقه شدند که نیروی انسانی با ماشین آلات و ادوات در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

منصوری سپس گفت: برق منطقه وصل شده، مشکل آب شرب وجود ندارد و خدمت رسانی با سرعت و جدیت پیگیری می‌شود.

وی در مورد عملیات بهسازی عنوان کرد: اقدامات اولیه تا امشب نهایی می‌شود و بعد وارد مرحله بعدی یعنی بهسازی می‌شویم، البته از دیروز بعد از بازگشایی مسیرهای اصلی، بازگشایی راه‌های فرعی و بهسازی باغات و غیره آغاز شده است.

منصوری اظهار داشت: مشغول امدادرسانی در روستای مزداران فیروزکوه هستیم و دستگاه‌های عضو ستاد بحران اعم از بسیج، هلال احمر، سپاه و فرمانداری‌ها پیگیر هستند تا فرایند عمران و آبادی روستاها تسریع شود.

وی ادامه داد: روز گذشته مجدداً سیلاب شدیدی در این منطقه رخ داده که با سیلاب روز اول برابری می‌کرد که این امر، فرآیند خدمت رسانی را کند می‌کند.

استاندار تهران با اشاره به بازدید از روستاهای سیل زده رودهن عنوان کرد: دستور صادر شده تا با ماشین آلات و ادوات آثار گل و لای از منازل مردم خارج شود.

منصوری سپس با اشاره به آسیب سیل به برخی از باغات دماوند و رودهن گفت: بخشی از بازسازی که مربوط به استان است پیگیری می‌شود، از سوی دیگر پیش‌بینی خسارت‌ها به دولت اعلام خواهد شد تا جبران خسارت صورت گیرد.

وی در مورد تعداد فوتی‌ها خاطرنشان کرد: تنها یک فوتی روز گذشته در شمیرانات به تعداد فوتی‌های استان اضافه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مفقودین سیل سیل تهران فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه همیشه قبل و بعد از بازی سپاهان، مشکلاتی برای پرسپولیس به وجود آمده که امیدوارم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش مشرق، محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تساوی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: بازی با سپاهان برای ما خیلی مهم بود که متاسفانه نتوانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم. این ۳ امتیاز می‌توانست ما را به صدر جدول برگرداند، اما شک ندارم در بازی‌های آینده توان صدرنشینی را داریم و باید منتظر لغزش استقلال باشیم. امیدوارم بازیکنان در هفته‌های باقی‌مانده بیشترین تلاش خود را انجام دهند.

وی در مورد توهین‌هایی که بانوان هوادار پرسپولیس شد، گفت: قطعا باید با آن فرد برخورد شود چون به بانوان تیم پرسپولیس توهین کرده است. نمی‌دانم چرا باشگاه سپاهان این فرد را جزو کانون هواداران خود قبول نمی‌کند، چراکه تصاویر زیادی از او منتشر شده و این فرد در اتوبوس هواداران سپاهان بوده است. در نهایت باید با خاطیان برخورد شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا اوسمار ویرا برای فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند، گفت: به عنوان هوادار و پیشکسوت پرسپولیس دوست دارم بماند، چون بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل کاملا تغییر کرده است. امیدوارم مدیریت با اوسمار تمدید کند چون شک ندارم با حضور او می‌توانیم در آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منصوری در خصوص بازگشت علیرضا بیرانوند به ترکیب تیم، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که او در این بازی مهم درون دروازه قرار گرفت و همه هواداران از این موضوع خیالشان راحت شد و امیدوارم دیگر شاهد مصدومیت بیرانوند نباشیم. خوشبختانه در بازی‌های بعدی هم حضور دارد و دروازه تیم را بیمه می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس در فصل بعد نیاز به جذب بازیکن دارد؟ تصریح کرد: ۱۰۰ درصد پرسپولیس نیاز به بازیکن دارد. خوشبختانه امیررضا رفیعی در این چند بازی عملکرد خوبی داشته و متاسفانه فقط در بازی آلومینیوم گل خورده است. با این حال، تیم نیاز به یک دروازه‌بان و یک دفاع وسط دارد تا برای فصل بعد به مشکل نخورد. امیدوارم مدیریت باشگاه بتواند خواسته‌های کادرفنی را برآورده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم مقابل نساجی مازندران، گفت: درست است نساجی در این فصل نتایج ضعیفی به دست آورده، اما همیشه تیمی منسجم و دونده بوده و از زمانی که ساکت الهامی به این تیم برگشته، متحول شده است. امیدوارم پرسپولیس با تمام توان بازی کند و ۳ امتیاز را به دست آورد که بتوانیم به قهرمانی نزدیک شویم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد