Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء گل از نفر اول کنکور تجربی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسنعلی عزت‌خواه به همراه معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد، رئیس اداره استعدادهای درخشان و مدیر دبیرستان تیزهوشان یاسوج با حضور در منزل خانم فرناز حسن زاده رتبه اول کنکور تجربی با اهداء گل  از او تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌خواه در این دیدار صمیمانه ضمن تسلیت ایام محرم  با یادآوری این نکته که در موفقیت یک انسان در سنین دانش آموزی عوامل عینی و ذهنی مختلفی تاثیر دارند بر نقش اراده و پشتکار فرد تاکید کرد و گفت:هرچند از تاثیر خانواده و گستره وسیعی از اطرافیان مانند گروه دوستان، معلمان، محیط آموزشی و مدرسه نمی‌توان به سادگی گذشت اما خود فرد و میزان پشتکارش در دستیابی به هدف از همه عواملی که به آنها اشاره شد مهمتر است.

وی خانواده و مدرسه را دو نهاد مهم در شکل گیری و جهت دهی به حرکت سازنده دانش آموزان دانست و افزود: خانه و مدرسه باید از بعد روش‌ها و تفکرات همسوی یکدیگر باشند چرا که دانش آموزان زمانی می‌توانند مسیری مناسب و ثمربخش را طی کنند که قرار گرفتن آنها در محیط خانه و مدرسه برای رسیدن به یک هدف باشد.

عزت خواه بر علم آموزی دانش آموزان همراه با تربیت دینی اسلامی تاکید کرد و گفت:آنها علاوه بر علم آموزی و تخصص باید اخلاق مداری را سر لوحه کار خود قرار دهند که خانم حسن زاده به تنهایی خود گواه این مدعاست.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه بیان داشت: محرومیت‌ها محدودیت نیست و خانم فرناز حسن زاده با کسب این رتبه در عرصه ملی نشان داد که دانش آموزان این دیار مستعد هستند و  با توکل به خدا قله های علمی را فتح خواهند کرد .

وی با بیان اینکه  رفتار ، پوشش و عملکرد خانم حسن زاده برای دانش آموزان الگوست بیان کرد: پیروی از  پیام آور و روایت‌گر  عاشورا حضرت  زینب (س)  و توجه به مقوله حجاب و عفاف بر برای دختران ما بسیار مهم است که قطعا سرلوحه نخبگان ما قرار خواهد گرفت.

عزت خواه،  خطاب به نخبه کهگیلویه و بویر احمدی گفت: امیدوارم که شما زینب‌وار سفیر بسیار خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه‌های بزرگ ایران باشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه همه ما مدیون ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و 4500 معلم شهید هستیم یادآور شد: همچنین مدیون مدیران و معلمانی هستیم که با تلاش و ایثار و با تعلیم و تربیت صحیح فرزندان نخبه و متعهدی همچون فرناز حسن زاده را تربیت کردند تا همه به وجود او افتخار کنیم.

وی در پایان با تبریک این موفقیت ارزشمند به خانواده حسن زاده افزود: جای بسی خوشحالی است که در استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد چنین افراد نخبه‌ای افتخار آفرینی می کنند همه جوانان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد باید فرناز حسن زاده را الگوی خود قرار دهند.

مدیر مدرسه تیزهوشان یاسوج نیز  گفت: فرناز حسن زاده از پایه دهم جز دانش آموزان برتر مدرسه تیزهوشان بود و در مسابقات فرهنگی هنری ورزشی رتبه های برتر را کسب می کرد.

سوسن مدحتی افزود: خانم حسن زاده در همه جا خودش را ثابت کرد و بالاترین معدل مدرسه را داشت.

پدر فرناز حسن زاده  نیز با بیان اینکه دخترم طی ۳ سال اخیر از تمامی تفریحات و اوقات فراغت خودش برای آماده سازی بیش از پیش خود برای شرکت در کنکور امسال گذشته است گفت:چیزی که باعث شد دخترم این رتبه را کسب کند معنویات ،اراده و ایمان قوی او  بود.

وی افزود: کسب رتبه برتر دخترم در رشته تجربی کنکور سراسری امسال نتیجه تلاش ها و زحمات شبانه روزی در سه سال اخیر خودش بود.

وی گفت:اوقات فراغت ایشان در تپه نور شهدا بود و به معنویات و نماز اول وقت توجه خاصی داشت.

حسن زاده با صداقت و بدون ریا می‌گوید : ممکن است که گاهی اوقات من نماز اول وقت را فراموش کرده باشم اما فرناز از هنگامی که به سن تکلیف رسیده تاکنون نماز را از دست نداده است.

فرناز حسن زاده رتبه برترکنکور تجربی در این دیدار گفت :کنکور و کسب رتبه اول به هوش بالا نیاز ندارد بلکه یک فرد با هوش متوسط می‌تواند با سختکوشی و هدف‌گذاری به نتیجه برسد.

وی افزود: برای کسب یک نتیجه به طور حتم باید خانواده کمک کند و آرامش را ایجاد کنند و من از این بابت از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که چنین فضای پر از آرامش را برایم فراهم کردند.

حسن زاده ، توکل به خدا و ایمان به هدف را در موفقیت خویش موثر دانست و از تلاشهای دلسوزانه معلمان  خویش تقدیر کرد.

فرناز حسن زاده ، حضور مدیرکل و معاونین آموزش وپرورش استان در منزل را دلگرم کننده دانست و از حضور  آنان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش وپرورش استان استان کهگیلویه و بویراحمد فرناز حسن زاده آموزش وپرورش تقدیر و تشکر دانش آموزان کنکور تجربی عزت خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار و ۱۱۰دانش آموز این استان در آزمون سراسری کنکور شرکت کردند.

«حمزه هادی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ۱۰ هزار و ۳۴۷ دانش آموزان در گروه تجربی، هفت هزار و ۵۰نفر در گروه علوم انسانی، ۷۵۶ دانش آموز در گروه ریاضی، ۳۶۹ نفر در گروه هنر و ۵۸۸ داوطلب زبان های خارجی کهگیلویه و بویراحمدی در این آزمون سرنوشت ساز شرکت کردند.

وی اظهار کرد: آزمون سراسری امسال در هفت حوزه امتحانی شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین سهم را درمیان رشته های مختلف کنکور سراسری امسال دارد، خاطرنشان کرد: تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور استان است.

هادی پور تصریح کرد: ۶۳ درصد از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال در کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

وی بیان کرد: آزمون سراسری امسال ورود به دانشگاه‌های کشور در دو نوبت برنامه ریزی شده که نوبت نخست آن روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه و نوبت دوم آن نیز روزهای هفت و هشتم تیرماه انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد