Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@21:47:55 GMT

نمایشگاه گروهی عکسشعور و شهود افتتاح شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۷۳۶۹

نمایشگاه گروهی عکسشعور و شهود افتتاح شد + عکس

نمایشگاه گروهی عکس"شعور و شهود"، روایتی از محرم، با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نمایشگاه گروهی عکس"شعور و شهود"»، روایتی از محرم، با حضور عبدالرضا سیفی معاون سیاسی اجتماعی استاندار و حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گالری ریم اهواز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه آثار تعدادی از هنرمندان عکاس خوزستان به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) به نمایش گذشته شد.

در این نمایشگاه آثار علیرضا مردانی، اسحاق آقایی، جاوید تفضلی، امین نظری، مهدی قنواتی، احمد تاجی، مصطفی غلام‌نژاد، مرتضی جابریان، محمد محمدعلی‌پور، مصطفی عبیداوی، علی معرف، محمد آهنگر، میترا بخشی‌زاده، یاسمین حسین‌نژاد، نسترن مومن‌زاده، سیدعقیل غراوی، فاطمه رحیماویان، محمد قائدی، سیدخلیل موسوی، مهدی دربندی‌پور، عباس دورقی، فرزاد تامرادی و امیر عبیداوی در معرض تماشای عموم قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه در اهواز، امانیه، خیابان خرم، روبه‌روی اداره کل آموزش و پرورش، انتهای کوچه خرد، پلاک سه، گالری ریم آغاز به‌ کار کرده و تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برای بازدید عموم مردم و علاقه‌مندان دایر است./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز نمایشگاه گروهی عکس محرم سیاسی اجتماعی استاندار فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان گالری افتتاح هنرمندان عکاس سوگواری شهیدان اباعبدالله الحسین ع نمایش آثار آموزش پرورش مردم استانداری خوزستان برنا خوزستان نمایشگاه عکس محرم شعور و شهود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد