Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@03:46:54 GMT

به زودی سرنوشت فیلیپ کوستیچ و یوونتوس مشخص می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۷۶۸۳

یوونتوس می خواهد با مصدومیت پوگبا با سیستم 4-4-2 بازی کند و به همین دلیل دوباره خرید کوستیچ را بررسی می کند. 

یوونتوس از ابتدای تابستان با فیلیپ کوستیچ با رقم 2.5 میلیون یورو در سال، به توافق شخصی رسید اما پیشنهادی برای آینتراخت فرانکفورت ارسال نکرد و شاید آمدن آنخل دی ماریا به این موضوع بی ربط نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وست هم پیشنهاد خوبی برای آینتراخت فرانکفورت ارائه کرده و آنها را راضی کرده بود اما وینگر صربستانی پاسخی به پیشنهاد چکش ها نداد زیرا منتظر یوونتوس است. 

به گزارش رومئو اگریستی، پس از مصدومیت پل پوگبا، یوونتوس در روزهای اخیر به فکر ساختن تیم با سیستم 4-4-2 افتاده است. بنابراین آنها دوباره در فکر خرید فیلیپ کوستیچ هستند و خیلی زود آنها تصمیم نهایی خود را می گیرند که کوستیچ را جذب کنند یا خیر. به همین دلیل است که کوستیچ هنوز به پیشنهاد وست هم که با آنتراخت فرانکفورت توافق کرده، پاسخی نداده است. 

اخبار داغ 

شاخ های شکسته اینستاگرامی؛ از هالک تقلبی تا همسر کانادایی سیدورف! ستاره فضای مجازی از سوی ریکاردو ساپینتو هم کنار گذاشته شد! شهادت فلورنتینو پرز ضد ساندرو راسل در پرونده انتقال نیمار به بارسلونا هیچ باشگاهی به جذب کریستیانو رونالدو علاقه ندارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!

به گزارش "ورزش سه"، تفاوت این برد با پیروزی‌های قبلی غیبت ژابی آلونسو ۴۲ ساله سرمربی بایر لورکوزن در کنار زمین بود. او به دلیل محرومیت با کارت زرد در بازی مقابل اشتوتگارت این مسابقه را از روی سکوها دید. او تیمش را از فاصله‌ای دورتر رهبری کرد، در حالی که سایمون لکمن آنالیزور لورکوزن از طریق ایرپاد در فاصله نزدیک به آلونسو، صحبت‌های او را به مارسل دائوم دستیارش انتقال می‌داد.

لورکوزن برتری خود را در دقیقه ۴۴ و با ۲-۱ کردن نتیجه آغاز کرد؛ گلی که پاتریک شیک کمی قبل‌تر از پایان نیمه نخست وارد دروازه حریف کرد و رختکن فرانکفورت پیش از سوت پایان نیمه به‌هم ریخت. نکته جالب این بود که آلونسو در آن لحظه سر جایش نبود!

او بعد از بازی گفت: بله، درست است اما من گل را در رختکن دیدم.

گل اول بازی توسط گرانیت ژاکا (۱۲) به ثمر رسید و اکیتیکه (۳۲) بازی را به مساوی کشاند اما پس از گلی که پاتریک شیک در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند، پالاسیوس (۵۸)، فریمپونگ (۷۷) و بونیفیس (۸۹) به شمار گل‌های لورکوزن اضافه کردند. جالب اینکه هلوژک بازیکن لورکوزن با ۳ پاس گل ستاره اصلی این مسابقه بود. گرانیت ژاکا هافبک بایر لورکوزن در پایان مسابقه گفت: با نبودن ژابی در کنار خط می‌دانستیم هر کداممان باید مسئولیت بیشتری را بر عهده بگیریم و البته ما یک مربی (مارسل دائوم) خیلی خوب هم داریم. 

فصل گذشته لورکوزن در فرانکفورت ۵ بر یک شکست خورده بود و این دومین بازی لورکوزن با فرانکفورت زیر نظر سرمربی اسپانیایی بود؛ نتیجه‌ای که نشان می‌دهد زمانه تا چقدر بی‌رحمانه تغییر کرده است.

دیگر خبرها

  • ترجمه «لویناس، مکتب فرانکفورت و روانکاوی» چاپ شد
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • آینتراخت فرانکفورت - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • ژابی آلونسوی یک روزه لورکوزن در فرانکفورت