Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان از صبح سه شنبه یازدهم مرداد ماه به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه با حضور ۷۶۸ تکواندوکار از کشور‌های مختلف آغازشده است.

در روز نخست این مسابقات مبارزات اوزان ۴۲- و ۴۴- کیلوگرم دختران و ۴۵- کیلوگرم پسران برگزار شد.

تیم کشورمان در روز نخست ۲ نماینده در بخش بانوان داشت و یک مدال طلا و یک نقره حاصل تلاش دختران شایسته کشورمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرنیا سلمانی دومین نماینده ایران در شب اول مسابقات در وزن ۴۴- کیلوگرم بود که در مبارزه پایانی به مصاف «واسانا» از تایلند رفت. این دیدار در راند نخست با برتری ۴ بر ۳ سلمانی آغاز شد. ولی نماینده کشورمان در دو راند بعدی نتیجه را به رقیب واگذار کرد و به نشان ارزشمند نقره دست پیدا کرد.

سلمانی کار خود را برتری ۲ بر صفر مقابل «کارن آرایجو» از برزیل آغاز کرد و در ادامه «کامینسکا» از لهستان را در دیداری نزدیک ۲ بر یک (۷-۷ برنده نماینده لهستان - ۱۳ بر ۳ برنده پرنیا - راند سوم ۱۰ بر ۷ برنده پرنیا) شکست داد و سپس با پیروزی ۲ بر صفر مقابل «اوکازاکی» از ژاپن راهی مرحله نیمه نهایی شد. این تکواندوکار شایسته کشورمان در این مرحله «هوانگ چین یون» از چین تایپه را دو بر یک از پیش رو برداشت و راهی دیدار پایانی شد.

پیش از سلمانی، سوگند شیری در وزن ۴۲- کیلوگرم مدال طلا را کسب کرده بود تا تیم ملی ایران با یک طلا و یک نقره شروع خوبی در این دوره از مسابقات داشته باشد.

هدایت تیم ملی نوجوانان در گروه دختران برعهده فاطمه صفرپور است و نیلوفر صفریان و اختر کیانی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند؛ در بخش پسران محمدرضا زوار سرمربی است و بهزاد خداداد و مسعود کاظم پور همکاران او هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکواندو مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی پارا قایقرانی آبهای آرام کشورمان با ترکیب ۴ ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی جهان و انتخای المپیک پاریس شد. این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌ پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.

سید مرتضی توکلی داور بین‌المللی آبهای آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ یک جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی پاراکانو جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در سگد مجارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6096886

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند