Web Analytics Made Easy - Statcounter

به اعتراف رسانه‌های اسرائیلی توافق ترسیم مرزهای دریایی به معنای تسلیم شدن کامل اسرائیل است.

به گزارش گروه بین الملل ایران اکونومیست، شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های امروز سه شنبه اسرائیل نوشت: یک مسئول عالی‌رتبه در تل‌آویو که در بخش گاز فعالیت می‌کند تاکید کرد، توافقنامه ترسیم مرزهای دریایی که در حال تدوین با لبنان است چیزی جز تسلیم شدن کامل اسرائیل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رسانه‌های اسرائیلی: توافقنامه‌ای که در حال تدوین است، تسلیم شدنی کامل از سوی یائیر لاپید نخست وزیر و بنی گانتس وزیر جنگ در مقابل لبنان است و این عقب نشینی اسرائیل به مثابه پیروزی بزرگی برای (سید) حسن الله دبیر کل حزب الله است.

این مسئول ارشد در ادامه تاکید کرد: بسیار نگران کننده خواهد بود اگر اسرائیل چنین مذاکراتی را در مورد مسایل دیگر هم با چنین شرایطی انجام دهد.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند یائیر لاپید نخست وزیر اسرائیل امروز به شکل محرمانه با آموس هوکستاین واسطه آمریکایی دیدار کرد، امری که بیانگر تحقق پیشرفتی در مذکرات غیر مستقیم بین لبنان و اسرائیل است.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که دیروز یک منبع دیپلماتیک لبنانی اعلام کرده بود، لبنان پیشنهاد اسرائیل را که خواهان چشم پوشی بیروت از بخشی از بلوک 8 شمال خط 23 است در مقابل واگذاری میدان گازی قانا به لبنان را رد کرد.

*

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد

امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در دیدار با سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در بیروت گفت که اگر حزب الله نبود، رژیم صهیونیستی بخش اعظمی از خاک لبنان را مورد تجاوز قرار می‌داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در سفر به بیروت با سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در این دیدار اظهار داشت: اگر حزب الله نبود، رژیم صهیونیستی بخش اعظمی از خاک لبنان را مورد تجاوز قرار می‌داد و در صورت پیروزی، این اتفاق به قدرت یافتن اسرائیل منتهی می‌شد. در حالی که امروز رسوایی شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه در برابر حزب الله موجب تضعیف جایگاه این رژیم در منطقه و امیدواری نیروهای انتفاضه در فلسطین شده است.

امین انصاری گفت: حزب الله با نیّات الهی و خالصانه و بر اساس مبانی اسلامی و شیعی تشکیل شده و باید توجه داشت که فعالیت‌های آن صرفاً نظامی نیست. امروزه حزب الله فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای در لبنان انجام می‌دهد و هزاران نفر را با تفکر اسلامی و انقلابی پرورش داده و مانعی جدی برای تبلیغ و جذب گروه‌های تکفیری شده است. یکی از شعارهای انقلاب اسلامی نیز حمایت از مستضعفان و آزادی خواهان جهان در برابر مستکبران بوده و این شعارها و آرمان‌ها محدود به مردم ایران نیست.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر افزود اجتماع نیروهای مخلص و فداکار لبنان زیر خیمه حزب الله و تبعیت آنان از سید حسن نصرالله که او هم خود را تابع فرامین ولی فقیه می‌داند، موجب وحدت، انسجام و اقتدار آنان شده است و اگر حزب الله نبود، این ظرفیت‌ها به اندازه کنونی به ثمر نمی‌رسید.

انصاری در ادامه به تبیین حقوق بشر آمریکایی و نام‌گذاری هفته حقوق بشر آمریکایی توسط مقام معظم رهبری پرداخت و گزارشی از اقدامات سازمان جوانان حقوق بشر در حوزه حقوق بشر آمریکایی را ارائه کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن اشاره به جنایات آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی سخنان راهبردی و ارزشمندی داشتند و ایشان پیشنهاداتی ارائه دادند که مورد توجه و استقبال انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر قرار گرفت.

انصاری پیش از دیدار با رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با دکتر مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و حجت الاسلام و المسلمین سید کمیل باقرزاده رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

صفی الدین: عملیات «وعده صادق» ایران اتفاق بزرگی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • روایت رسانه اسرائیلی از عقب‌نشینی جزئی تل‌آویو برای توافق با حماس
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد