Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:30:12 GMT

خبرهای کوتاه جنوب آذربایجان‌شرقی در ۱۱ مردادماه

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۸۳۸۵

خبرهای کوتاه جنوب آذربایجان‌شرقی در ۱۱ مردادماه

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دیگر خبرهای کوتاه روز گذشته نیز می‌توان به توزیع یکهزار و  ۵۰۰ بسته معیشتی، آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه و کشف هفت کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر در مراغه اشاره کرد. 

افتتاح نمایشگاه «از کربلای سرخ شهادت تا کربلای سبز بصیرت» در مراغه

بیستمین دوره نمایشگاه روضه به روایت تصویر با عنوان «از کربلای سرخ شهادت تا کربلای سبز بصیرت» که اقدامی از بسیجیان مراغه در جهت جهاد تبیین به شمار می‌رود، روز گذشته با حضور فرمانده سپاه ناحیه مراغه و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایرنا در این نمایشگاه ۱۴ صحنه از واقعه عاشورا بر اساس مستندات تاریخی در یک فضای ۶۰۰ متر مربعی بازنمایی شده است که از جمله آنها می‌توان به وداع پیامبر با قبر پیامبر(ص)، ملاقات امام با زبیر و وهب، خیمه گاه، نهرالقمه، و کف العباس اشاره کرد. 

این نمایشگاه تا ۱۳ محرم در محوطه مدرسه شرف مراغه آماده بازدید علاقه مندان است؛  نمایشگاهی که با غدیر خم و نقش آن در واقعه کرلا آغاز و به شهدای مدافع حرم به عنوان نماد بصیرت ختم می شود. 

اعزام دانش‌آموزان دختر هشترود به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس  

جمعی از دانش آموزان دختر هشترود طی روز گذشته، سه‌شنبه با حضور «حجت‌الاسلام مصطفی سرایی» مسئول بسیج دانش‌آموزی آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در شمالغرب کشور اعزام شدند. 

به گفته وی ۱۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر استان در قالب راهیان نور به این مناطق اعزام خواهند شد و تاکنون دانش آموزان دختر استان با ۵۰ اتوبوس رهسپار شده‌اند.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان پسر هم از اول شهریور ماه به مناطق شمال‌غرب اعزام می‌شوند و بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر استان هم از اول اسفند ماه به راهیان نور می پیوندند. 

صدور دستور تخلیه برای سالن ورزشی ولی‌عصر (عج) عجب‌شیر  

محمد زمانی، دادستان عمومی و انقلاب عجب‌شیر برای سالن ورزشی ولی‌عصر(عج) این شهرستان به دلیل ناایمن بودن دستور تخلیه صادر کرد؛ طبق این دستور هرگونه فعالیت ورزشی در این سالن تا زمان رفع نواقص و ایمن‌سازی آن ممنوع اعلام شده است.

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در مراغه

سرهنگ سعید رشیدی، فرمانده سپاه ناحیه مراغه به توزیع یکزهرا و ۵۰۰ بسته معیشتی طی روز جاری اشاره و بیان کرد: این بسته‌ها اهدایی دهه امامت و ولایت بود که با تاخیر و در روز جاری توزیع شد و علاوه بر آنها و همزمان با دهه اول محرم نیز یک‌هزار بسته معیشتی دیگر در مناطق شهری و روستایی توزیع می‌شود.

کشف بیش از هفت کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ توحید فارسی، فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به کشف هفت کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان گفت: یک نفر سوداگر مرگ نیز در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در مراغه آغاز شد

مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرستان‌های ملکان، بناب، عجب‌شیر و مراغه در این شهرستان آغاز شد. 

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۶۲ خواهر و ۲۵ برادر بالای ۱۸ سال در بخش‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ قرآن برگزار، و نفرات برتر به مسابقات استانی معرفی می‌شوند. 

به گزارش ایرنا مراغه، بناب، عجب‌شیر، ملکان، هشترود و چاراویماق از جمله شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌شرقی هستند که پیوند اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی عمیقی با یکدیگر دارند.   

برچسب‌ها بسته خبری هشترود آذربایجان شرقی مراغه عجب شیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته خبری هشترود آذربایجان شرقی بسته خبری هشترود آذربایجان شرقی مراغه عجب شیر آذربایجان شرقی دانش آموزان بسته معیشتی عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی