Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  علی محمدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر حضور تعدادی افراد لاابالی و اوباش در برخی از محلات تبریز که به عربده کشی، قمه کشی و ایجاد فضای نا امن، دزدی، شرب خمر علنی و به مردم  حمله می کردند، دستگیری این افراد بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و هماهنگی با مقام قضائی محل اختفای این افراد با شگردهای خاص پلیسی و با پشتیبانی عملیات ماموران انتظامی و یگان امداد همزمان در چند عملیات ضربتی پلیسی دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:در بازرسی از محل اختفای متهمان دستگیر شده، دو قبضه سلاح کمری و شکاری، تعداد ۱۷ قبضه  انواع سلاح سرد از قبیل خنجر، قمه و اقلام ممنوعه کشف شد.

 محمدی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی خواهند شد، گفت: پلیس در خصوص امنیت و آرامش افراد جامعه با کسی تعارف و مماشات ندارد و از دستگاه قضایی درخواست داریم با صدور احکام مجازات سخت هزینه جرم را افزایش داده و بازدارندگی لازم را داشته باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی در اسرع وقت مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری 35 اراذل و اوباش در تبریز علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی عربده کشی قمه کشی دستگاه قضایی سلاح کمری و شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی از دستگیری یکی از اوباش تحت تعقیب در ملارد خبر داد.

نورمحمدی با بیان اینکه این اوباش که تحت تعقیب پلیس قرار داشته در منطقه «خوشنام» شهرستان ملارد دستگیر شده است اظهار کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در این پرونده متهم را در یکی از مناطق صفادشت مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملارد عنوان کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی، شرور و اوباش تحت تعقیب را در مخفیگاهش در صفادشت دستگیر کردند.

وی افزود: اوباش دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی‌بر شرارت با سلاح سرد اعتراف و در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6095090

دیگر خبرها

  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند