Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن، انتخابات انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان برگزار و بعد از تایید نهایی، علی مردانه به عنوان رئیس هیات مدیره این انجمن انتخاب شد.

در متن اطلاعیه این انجمن برای معرفی اعضای جدید هیات مدیره آمده است:

«اعضای محترم انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان

با عرض سلام و احترام

انتخابات مجمع عمومی انجمن صنفی کارگری برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینما که در مورخ دوم مرداد ماه هزار و چهارصد و یک برگزار شده بود توسط نماینده وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی و همچنین رئیس مجمع عمومی، به تایید رسید و انتخابات داخلی هیات مدیره انجمن در تاریخ یازدهم مرداد ماه هزار و چهارصد و یک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رای اکثریت هیات مدیره جناب آقای علی مردانه به عنوان (رئیس هیات مدیره)، آقای فرزاد رحمانی (نایب رئیس)، آقای رضا مسعودی (دبیر) و سرکار خانم سحر مصیبی به عنوان (خزانه دار) انتخاب شدند.

همچنین با رای هیات مدیره جناب آقای محمد حجت ذیجودی به عنوان مدیر کمیته عضویت، سرکار خانم نرجس ابراهیمی به عنوان مدیر کمیته رفاهی و آقای کاوه صباغ زاده برای مدیریت کمیته فرهنگی و آموزشی انتخاب شدند.

هیات مدیره جدید انجمن صنفی برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینما در انتخابات داخلی مورخ سه شنبه یازدهم مرداد ماه هزار و چهارصد و یک با اکثریت آرا، تعیین سمت کردند.

لازم به یادآوری است که از شهریور ماه هزار و سیصد و نود هشت دانش اقباشاوی ریاست هیات مدیره این انجمن را بر عهده داشت.»

کد خبر 5554732 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع عمومی خانه سینما انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان خانه سینما محرم 1401 روایت محرم تئاتر ایران شبکه نسیم خانه هنرمندان ایران برنامه تلویزیونی عاشورا حبیب الله صادقی حسینیه مهر تماشاخانه ایرانشهر هنرمندان تئاتر خورشید کاروان سریال ایرانی برنامه ریزان و دستیاران کارگردان هیات مدیره ماه هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در نوزدهمین شب کارگردان که روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد در کنار اهدای مدالیوم به اکبر زنجانپور از سه چهره تاثیر گذار حوزه تئاتر قدردانی می شود.

انجمن کارگردانان تندیس و لوح تقدیر خود را به پاس سال‌ها تلاش و هنرآفرینی در حوزه کارگردانی تئاتر رادیویی به ژاله علو همچنین به پاس تلاش های فراوان در حوزه آموزش تئاتر و کارگردانی به علیرضا کوشک جلالی و به پاس تلاش های اجتماعی در حوزه تئاتر به علی شمس اهدا خواهد کرد.

این مراسم روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود و ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 6089789 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد