Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:03:39 GMT

رودریگو: مودریچ برایم مثل پدر است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۸۸۳۰

رودریگو: مودریچ برایم مثل پدر است

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو یکی از مهره‌های کلیدی و درخشان رئال مادرید در قهرمانی فصل گذشته این تیم در لیگ قهرمانان بود. 
این بازیکن موفق شد گل‌های حساسی را برای تیم کارلو آنچلوتی به ثمر برساند و از سوی دیگر، مودریچ نیز یکی دیگر از بازیکنانی بود که با ارائه عملکردی درخشان از خودش توانست نقش مهمی را در این موفقیت ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رودریگو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه رئال مادرید درباره رابطه خوبی که با مودریچ دارد اظهار داشت:« او واقعا به من کمک می‌کند. بازی با او برای من بسیار آسان‌تر است چون از کیفیت بالایی برخوردار است. او برای من مانند یک پدر است.»


این ستاره برزیلی همچنین در تمجید از آنچلوتی گفت:« او می‌خواهد ببرد، این کاری است که انجام می‌دهد. او همیشه می‌برد و باورنکردنی است. او هرجا که رفته موفق بوده و اینجا هم همینطور است. او از روزی که به جمع ما پیوست کاری فوق العاده با ما انجام داد.»
او درباره شرایط پیش فصل رئال و توصیه‌های این مربی ایتالیایی برای فصل جدید اضافه کرد:« من هر چیزی که او در طول پیش فصل به ما  گفت را به خاطر دارم. او توصیه‌های زیادی برای ما داشت. این تیم به پیشرفت ادامه خواهد داد و در طول فصل بسیار بهتر خواهد شد. ما لحظات سختی هم داشتیم اما در آخر همه چیز خیلی خوب به پایان رسید و این شرایط قرار است در فصل جدید نیز تکرار شود.»

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی سرمربی رودریگو گوئس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان، مهد هنر نازک کاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستانهنر نازک‌کاری در کردستان حدود 150 سال قدمت دارد و به گفته استادکاران این رشته، بنیان‌گذار این صنعت زیبا در سنندج مرحوم، استاد نعمت‌الله نعمتیان است..
3 هزار کردستانی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و این هنر زیبا سال 89 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم