Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رمضانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متصدی نانوایی موظف به ارائه دستگاه کارتخوان به مشتری است و مردم باید مثل همه دستگاه های کارتخوان، کارت را خودشان بکشند و مانند دیگر سامانه های پولی با یکی دو مرتبه تمرین، کار با کارتخوان‌های نانوایی را نیز یاد می گیرند.

وی ادامه داد: هدف از به کارگیری دستگاه های کارتخوان جدید در ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی مشهد در قالب طرح "مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان" کنترل قیمت نان و مصرف آرد در شبکه توزیع است و ما نیازمند یاری مردم در اجرای این طرح هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: با این حال اگر باز هم متصدی نانوایی کارت مشتری را می گیرد و تراکنش را انجام می دهد باید روی صفحه دستگاه شرح عملیات خرید را به خریدار نان نشان دهد و یا بهتر است رسید کاغذی تراکنش را ارائه کند که در این رسید، تعداد نان، قیمت و تعداد خرید پلاستیک ۵۰۰ تومانی درج می شود.

رمضانی افزود: در آموزشها به نانوایی ها تاکید شده است فقط مشتری باید از دستگاه کارت بکشد در حالی که دولت در پایان هر روز ۱۵ درصد به عنوان تشویق به نانوایی پرداخت می کند لزونی ندارد نانوا کارت را بگیرد و خودش مطابق آنچه می خواهد کارت بکشد.

وی اضافه کرد: مردم می توانند تخلفات صنفی نانوایی ها را با شماره تلفن های ۱۲۴ و ۳۱۷۳۰ و یا با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

۳.۸ میلیون نفر از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی در شهرستان مشهد سکونت دارند و ارائه نان به این جمعیت از طریق ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی شهری و روستایی انجام می شود.

برچسب‌ها کارتخوان مشهد دولت دولت نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارتخوان مشهد دولت کارتخوان مشهد دولت دولت نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان

حجت الاسلام حمیدی گفت : در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی این نهاد از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

او اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آن‌ها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد : ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد