Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@12:24:21 GMT

اسیدپاشی پسر جوان روی پدر و مادرش

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۹۲۴۵

اسیدپاشی پسر جوان روی پدر و مادرش

پسر جوانی که روی پدر و مادرش اسید پاشیده بود، ساعتی پس از این حادثه در پارک نزدیک خانه‌شان دستگیر شد.

به گزارش همشهری‌، ۴۵ دقیقه از بامداد دیروز می‌گذشت که فریاد‌های زن و مردی مسن در یکی از کوچه‌های خیابان شهید رجایی در جنوب تهران همسایه‌ها را به کوچه کشاند. ناگهان درِ خانه این زوج سالخورده باز شد و پسر جوان آن‌ها سراسیمه از آنجا خارج شد و پا به فرار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسایه‌ها که نگران زن و شوهر بودند وارد خانه‌شان شدند و پی بردند روی آن‌ها اسید پاشیده شده و عامل این اتفاق نیز پسر معتاد آنهاست.

در این شرایط از پلیس و اورژانس کمک خواستند و دقایقی بعد قربانیان اسیدپاشی که از ناحیه صورت، شکم، دست و پا به‌شدت سوخته بودند به بیمارستان انتقال یافتند و با حضور مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه تحقیقات اولیه در این‌باره آغاز شد.

آنطور که همسایه‌ها می‌گفتند پسر این زوج معتاد است و اغلب اوقات صدای درگیری او با پدر و مادرش شنیده می‌شد. ساعتی پیش از این حادثه نیز همسایه‌ها صدای درگیری او با پدر و مادرش را شنیده بودند تا اینکه این حادثه اتفاق افتاد.

در این شرایط ماجرا به قاضی حمیدرضا رستمی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرائم جنایی تهران گزارش شد و او حکم دستگیری جوان اسیدپاش را صادر کرد.

ماموران کلانتری احتمال می‌دادند متهم هنوز زیاد از محل حادثه دور نشده باشد. به همین دلیل به گشت‌زنی در آن اطراف پرداختند تا اینکه ساعتی بعد پسر تحت تعقیب را در پارک نزدیک خانه درحالی‌که روی نیمکت نشسته بود دستگیر کردند.

صبح دیروز متهم که چند ساعت از دستگیری‌اش می‌گذشت به دادسرای امور جنایی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

او درباره انگیزه‌اش از اسیدپاشی روی پدر و مادرش گفت: مدتی است که به مصرف شیشه معتاد شده‌ام و زمانی که شیشه مصرف می‌کنم دچار توهم می‌شوم. شب حادثه هم به‌خاطر موادی که مصرف کرده بودم دچار توهم و با پدر و مادرم درگیر شدم و در ادامه مقداری اسید که در خانه داشتم روی آن‌ها ریختم و از خانه فرار کردم. در پارک بودم که ناگهان مأموران پلیس را دیدم و آن‌ها دستگیرم کردند.

براساس این گزارش، هم‌اکنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اسیدپاشی پدر و مادرش همسایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز