Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

چهره مرد جوانی که با خوراندن آبمیوه مسموم به رانندگان عبوری، اقدام به سرقت و آدم‌ربایی می‌کرد، با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، تیرماه سال جاری، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی و سرقت از رانندگان کامیون‌های عبوری در تهران، بندر انزلی، آستارا و چند شهر دیگر در دستور کار بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، سارق حرفه‌ای پس از مذاکرات اولیه با رانندگان درخصوص تعیین قیمت باربری سوار بر کامیون و خودرو شده و سپس با چرب‌زبانی و یا با چاقو به آنها آبمیوه خورانده و برای سرقت اموال اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

با دستگیری متهم، بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، سارق جوان سابقه‌دار بوده و در شهرهای دیگر با همین شگرد اقدام به آدم‌ربایی کرده که به جرم خود نیز معترف شده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح روز سه‌شنبه چهارم مردادماه، محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی دستور انتشار بدون پوشش متهم را برای شناسایی از سوی مردم صادر کرد.

متهم در حال حاضر با قرار قانونی راهی زندان شده است و مالباختگان پس از شناسایی می‌توانند برای شکایت از متهم به شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی مراجعه کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین خودرو بندر انزلی کامیون سارق سرقت از رانندگان شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ حیدری گفت: بیشتر محور‌های استان بارندگی داریم و محور‌ها لغزنده است و رانندگان در صورت ضرورت در انجام سفر خودروی خود را از نظر فنی بررسی کنند.
رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه ۶۲ تیم گشتی محسوس و نامحسوس محور‌های استان را  رصد می کنند افزود: علاوه بر این تیم‌ها ۵۴ دوربین ثابت و ۵۱ دوربین سیار ثبت تخلف هم در محور‌ها مستقرند.
وی افزود : در این شرایط رعایت سرعت مطمئنه بیش از پیش اهمیت دارد، چرا که کنترل خودرو در شرایط لغزندگی دشوار است.
حیدری گفت: همچنین در شرایط لغزندگی جاده ها رعایت فاصله طولی و عدم سبقت غیرمجاز بیش از پیش اهمیت می یابد.
وی با تاکید بر لزوم عدم تردد غیرضروری در این شرایط جوی، از رانندگان خواست تا پیش از حرکت حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس گرفته و از وضعیت راه ها مطلع شوند.
حیدری یکی از مهمترین علل تصادف در شرایط لغزندگی جاده‌ها را سرعت غیرمجاز عنوان و تصریح کرد: عمده تصادفات در روز‌های بارندگی از نوع واژگونی است که ناشی از سرعت غیرمجاز و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه است.
حیدری بر رعایت فاصله طولی در شرایط لغزندگی محور‌ها تاکید کرد .
رییس پلیس راهور استان کرمانشاه همچنین از رانندگان خواست در این شرایط آب و هوایی از تردد غیرضروری اجتناب کنند و پیش از حرکت وضعیت راه‌ها را از سامانه ۱۴۱ جویا شوند.


دیگر خبرها

  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس