Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:36:24 GMT

اعلام آخرین وضعیت کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در یونان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۹۲۸۵

اعلام آخرین وضعیت کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در یونان

به گزارش خبرنگار مهر، سایت sportime یونان آخرین وضعیت کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم آاک را تشریح کرد. انصاریفرد در حالی که در لیست مازاد سرمربی آاک قرار دارد، هنوز نتوانسته تیم جدیدی را پیدا کند و ابهامات پیرامون او زیاد است.

این رسانه نوشت: «در آاک صحبت‌های زیادی در مورد جذب یک مهاجم وجود دارد. باشگاه به دنبال بازیکنی با ویژگی‌های متفاوت از آرائوخو است زیرا ممکن است از گارسیا در نوک حمله استفاده شود اما واضح است که تیم نمی‌تواند در طول سال به این راه حل تکیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم انصاری فرد نیز در لیست آاک قرار دارد. همه چیز درباره این بازیکن ۳۲ ساله ایرانی شنیده شده است: بازگشت به کشورش، قبرس، باشگاه OFI، باشگاه لامیا، اروپا و هند.»

sportime در ادامه نوشت: « دلایل دشواری جدایی انصاری فرد در حال حاضر کاملاً مشخص است. همسرش یونانی است و خانواده‌ای در آتن دارند که رفتن برای او سخت است. باشگاه آترومیتوس راه حل خوبی خواهد بود اما آنها اخیراً یک مهاجم جذب کرده‌اند. برای جدایی انصاریفرد، باید برای پرداخت غرامت او با آاک به توافق برسند زیرا قراردادش که تابستان آینده به پایان می‌رسد ۵۰۰ هزار یورو است. جدایی مهاجم ایرانی اکنون سخت است اما غیرممکن نیست. این به این دلیل است که برخی از تیم‌ها برای به دست آوردن او تلاش زیادی می‌کنند و می‌توانند قراردادی بزرگ و حتی مشابه با آاک ارائه دهند.»

کد خبر 5554788

منبع: مهر

کلیدواژه: کریم انصاریفرد تیم فوتبال آاک یونان یونان تیم ملی فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس هندبال تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی تیم هندبال دختران ایران تیم فوتبال امید ایران تیم هندبال نوجوانان ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال کمیته ملی المپیک مسابقات قهرمانی جهان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی در مصاف با قرقیزستان نمایش خوبی داشت و موفق شد با 6 گل این تیم را از پیش رو بردارد.

این پیروزی در حالی برای وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد که حسن زاده نمایش درخشانی در طول این مسابقه داشت. او ارسال کننده پاس گل‌های چهارم و پنجم ایران بود و گل ششم را هم با تکنیک خاصی به ثمر رساند. 

در پایان مسابقه مطابق انتظار مسئولان برگزاری مسابقه حسن زاده را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند و او حالا با روحیه بهتری آماده دیدار نیمه نهایی و فینال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس