Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نانسی پلوسی » رئیس مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در کنگره آمریکا متعهد به حفظ امنیت تایوان و حق دفاع این جزیره از خود هستند.

به گزارش مشرق، «نانسی پلوسی » رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دقایقی قبل در  کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس حکومت تایوان اعلام کرد پیام ما این است که « آمریکا کنار تایوان می ایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

وی در ادامه سخنانش مدعی شد که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در کنگره آمریکا به تعهدات خود در قبال حفظ امنیت تایوان و حق دفاع از خود پایبندند. 

نانسی پلوسی همچنین گفت: ما می‌خواهیم شرایط در تایوان مانند شرایط کنونی آن باقی بماند و نمی‌خواهیم تغییری با توسل به زور در آن ایجاد شود.

وی مدعی شد که هدف آمریکا ، تحقق آزادی و امنیت برای تایوان است و واشنگتن از این هدف عقب نخواهد نشست.

به رغم هشدار های مکرر چین در باره عواقب و تبعات سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، نانسی پلوسی دیشب و درساعات پایانی شب به وقت محلی وارد این جزیره شد.

روز گذشته یک مقام نیروی دریایی ایالات متحده از استقرار ۴ کشتی جنگی آمریکایی از جمله یک ناوهواپیمابر در آب‌های شرقی تایوان خبر داد.

در راستای سفر دیروز نانسی پلوسی به تایوان علاوه بر پرواز جنگنده های چینی بر فراز آبراه حساس تنگه تایوان، چند فروند کشتی جنگی چین نیز در آبهای منطقه مستقر شدند. منبع مزبور این تحرکات را بسیار تحریک آمیز خواند.

تایوان در سازمان ملل عضویت ندارد و به عنوان یک کشور رسمیت ندارد.

تایوان روز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این جزیره نسبت به فعالیت های نظامی در نزدیکی تایوان آگاهی کامل دارد و نیروهای خود را در واکنش به تهدیدهای احتمالی به منطقه اعزام می کند.

سفر پلوسی به تایوان ، شرایط منطقه را ملتهب ساخته و چین هشدار داده است آمریکا مسئول هرگونه تبعات ناشی از این سفرخواهد بود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت چین ایالات متحده آمریکا نانسی پلوسی تایوان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نانسی پلوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی‌مدد زارع در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه این هفته شهرستان بوانات گفت: یکی از مصادیق تقوا در نظام جمهوری اسلامی، انتخاب و نصب مدیران با دو شاخصه مهم و حیاتیِ تخصص و تعهد است تا مردم در کارهای اداری، کمتر گرفتار مشکلات و موانع شوند.

امام جمعه بوانات تاکید کرد: علاوه بر لزوم توجه به تخصص و تعهد، توزیع عادلانه مسؤولیت‌ها متناسب با اقلیم و بوم استان نیز لازم است.

خطیب جمعه بوانات با بیان اینکه لازمه توسعه فرهنگی، مذهبی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و هر نوع توسعه، وجود نیروی انسانی متخصص است، متذکر شد: وقتی مدیران شناخت دقیق و کافی از منطقه‌ای نداشته باشند، طبعاً توسعه لازم هم اتفاق نخواهد افتاد؛ بنابراین انتصابات عادلانه فرصت پیشرفت را برای تمامی نقاط عادلانه خواهد کرد.

حجت الاسلام زارع با انتقاد از سهم‌ناچیز شمال فارس در بین مدیران استانی تاکید کرد: اهالی شمال فارس متناسب به میزان جمعیت، تعدد شهرستان‌ها، وسعت سرزمینی و همچنین متخصصین متعهد و فرهیختگانی که دارد، توقع دارند استاندار و وزرای دولت این مسئله را نیز در زمان انتصاب مدیران کل و مدیران ستادی مدنظر قرار دهند، زیرا در حال حاضر سهم شمال فارس در بین مدیران ارشد استانی و مدیران کل بسیار ناچیز است.

کد خبر 6095630

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند
  • هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • نیاز آینده جامعه ما نسل جوان پرجسارت و متعهد است
  • تصویب ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه در سنای آمریکا