Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۱.۵ تن مواد مخدر در آبهای خلیج فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی قهرمانی گفت: به دستور رئیس حوزه قضایی پارسیان، نیروهای منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در عملیاتی مشترک با اداره اطلاعات موفق شدند با رصد دقیق و طی عملیات ضربتی در آب‌های خلیج فارس، یک فروند شناور حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام دستگیری ۲ نفر در این رابطه، گفت: قاچاقچیان قصد داشتند محموله بزرگ مواد مخدر را از طریق دریا و به وسیله یک فروند شناور به سواحل هرمزگان منتقل و سپس در سراسر کشور توزیع کنند که خوشبختانه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.

قهرمانی با اشاره به اینکه قاچاقچیان به هنگام فرار، بخشی از موادمخدر را به دریا ریخته بودند، ضمن اعلام جمع آوری محموله مورد نظر توسط مأموران، تصریح کرد: در جریان این عملیات موفق، یک فروند شناور و در مجموع بیش از ۱.۵ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی افزود: افراد دستگیر شده با صدور قرار تأمین کیفری جهت تکمیل روند تحقیقات و طی مراحل دادرسی در بازداشت به سر می‌برند.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره اطلاعات استان در شناسایی و کشف این محموله بزرگ مواد مخدر، از اقدام به موقع و مقتدرانه حافظان امنیت کشور در این خصوص قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: اقدامات مجرمانه سوداگران مرگ از زیر چتر امنیتی دستگاه قضایی و ضابطان مخفی نخواهد ماند و با مرتکبان چنین جرایمی به شدت برخورد خواهد شد.

تماشاخانه شلیک مرگبار در شادترینِ جشن‌ها/ وقتی عروسی به خون می‌کشد (فیلم) ببینید| زندگی در خانه‌های قفسی هنگ کنگ/ واقعا انسان در این قفس‌ها زندگی می‌کند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یک فروند شناور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار شجاعی گفت: ماموران مرزبانی استان از قصد ورود یک محموله قاچاق پرندگان زینتی به کشور مطلع شدند.
وی گفت: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و قاچاقچیان را که در حال انتقال محموله قاچاق به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان پرنده‌های زینتی که قصد داشتند محموله خود را وارد کشور کند با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله‌ای انجام دادند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله از محل متواری شدند.
فرمانده مرزبانی استان افزود: در این عملیات ۲۲۴ قطعه پرنده زینتی از نوع" عروس هلندی" و "مرغ مینا"و ۳۲ قلاده میمون کشف شد.
سردار شجاعی با تاکید بر حفاظت از محیط زیست و گونه‌های بومی منطقه بیان داشت: هرگونه ورود و خروج پرندگان و گونه‌های جانوری بایستی از طریق مبادی قانونی انجام گیرد.
کارشناسان ارزش پرنده‌های کشف شده را بیش از ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد