Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@14:02:00 GMT

معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره یک انجمن سینمایی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۰۰۲۶

معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره یک انجمن سینمایی

هیئت‌مدیره جدید انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما انتخاب ‌و معرفی شدند.

به گزارش ایمنا، هیئت‌مدیره جدید انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما در انتخابات داخلی مورخ سه‌شنبه یازدهم مردادماه ۱۴۰۱ با اکثریت آرا تعیین سمت کردند.

بر این اساس علی مردانه رئیس هیئت‌مدیره، فرزاد رحمانی نایب‌رئیس، سحر مصیبی خزانه‌دار، محمدرضا مسعودی دبیر و علیرضا نجف زاده بازرس این انجمن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست هیئت‌مدیره این انجمن از شهریورماه ۱۳۹۸ بر عهده دانش اقباشاوی بود.

در گزارش این انجمن پس از برگزاری انتخابات آمده است:

«اعضای محترم انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان

با عرض سلام و احترام انتخابات مجمع عمومی انجمن صنفی کارگری برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینما که در مورخ دوم مردادماه هزار و چهارصد و یک برگزارشده بود توسط نماینده وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی و همچنین رئیس مجمع عمومی به تأیید رسید و انتخابات داخلی هیئت‌مدیره انجمن در تاریخ یازدهم مردادماه هزار و چهارصد و یک برگزار شد.

بارأی اکثریت هیئت‌مدیره علی مردانه به‌عنوان (رئیس هیئت‌مدیره)، فرزاد رحمانی (نایب‌رئیس)، رضا مسعودی (دبیر) و سحر مصیبی به‌عنوان (خزانه‌دار) انتخاب شدند.

همچنین بارأی هیئت‌مدیره محمد حجت ذیجودی به‌عنوان مدیر کمیته عضویت، نرجس ابراهیمی به‌عنوان مدیر کمیته رفاهی و کاوه صباغ زاده برای مدیریت کمیته فرهنگی و آموزشی انتخاب شدند.»

منبع: ایسنا

کد خبر 593463

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انجمن صنفی برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینما سینما فیلم سینمایی سینما ایران سینمای مستند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برنامه ریزان و دستیاران کارگردان هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن