Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از رویترز، نزدیک به سه چهارم فوتبالیست‌های لیگ برتر در فصل قبل در توئیتر پیام‌های توهین آمیزی دریافت کردند. 

این گزارش که توسط موسسه آلن تورینگ و آفکام و با استفاده از فناوری جدید ماشینی انجام شده است، ۲.۳ میلیون پیام ارسال شده به بازیکنان لیگ برتر را در پنج ماه اول فصل قبل تجزیه و تحلیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۰ هزار پست توهین‌آمیز تلقی می‌شد که ۶۸ درصد از بازیکنان در لیگ برتر حداقل یک پیام توهین آمیز دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، از هر ۱۴ بازیکن، یک نفر در هر روز توییت‌های توهین آمیز دریافت می‌کند و این آمار روز به روز در حال گسترش است و انتظار می‌رود در فصل جاری نیز بیشتر از قبل شود. نکته جالب اینکه ۳ بازیکنی که بیشترین توهین را در توئیتر متحمل شدند، بازیکنان منچستریونایتد هستند.

رونالدو ۱۲۵۲۰ توئیت توهین آمیز دریافت کرده در حالی که مگوایر با ۸۹۵۴ توئیت در رده دوم و مارکوس راشفورد نیز  با ۲۵۵۷ توئیت در رتبه سوم قرار دارند. 

هشت بازیکن منچستریونایتد در بین ۱۰ بازیکنی که بیشترین توهین را متحمل شدند قرار دارند. 

هری کین، مهاجم تاتنهام هاتسپر و جک گریلیش از منچسترسیتی، تنها بازیکنان غیر از بازیکنان منچستریونایتد در بین ۱۰ بازیکنی هستند که بیشترین توهین به آن‌ها شده است.

دکتر برتی ویجن، نویسنده اصلی گزارش و رئیس ایمنی آنلاین در موسسه آلن تورینگ گفت: این یافته‌های آشکار نشان می‌دهد که فوتبالیست‌ها تا چه اندازه در رسانه‌های اجتماعی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. مقابله با توهین‌های آنلاین افراد به بازیکنان و چهره‌های سرشناس دشوار است و ما نمی‌توانیم آن را بدون چالش رها کنیم.  

سخنگوی توییتر به بی‌بی‌سی گفت که از این مطالعه استقبال می‌کند و گفت قصد دارد با این اقدامات مقابله بیشتری صورت گیرد. او عنوان کرد آزار و اذیت افراد را بر اساس نژاد، قومیت، جنسیت، هویت جنسی یا گرایش جنسی تحمل نمی‌کنیم.

کد خبر 695382 برچسب‌ها خبر مهم تیم منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم تیم منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو بیشترین توهین توهین آمیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گردوخاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.
به تدریج طی بعد از ظهر به سبب وزش باد‌های جنوبی از شدت گردوخاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گردوخاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.
همچنین طی بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.
به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.
از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.
شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۶ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام