Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جواد طهماسبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم از کشاورزان لرستانی، اظهار کرد: از آغاز زمان برداشت تا پایان یازدهم مردادماه، ۲۴۴ هزار و ۱۹۹ تُن گندم از گندم‌کاران استان خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته تا این بازه زمانی، ۱۱۱ هزار و ۵۶۹ تُن گندم خریداری شده بود که با توجه به مقدار خریداری شده امسال، رشد ۱۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر زراعت جهادکشاورزی لرستان با بیان اینکه ۲ هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان بهای گندم خریداری شده امسال بوده است، افزود: تا کنون هزار و ۵۸۳ میلیارد تومان به گندم‌کاران پرداخت شده و هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان نیز مطالبات کشاورزان است.

طهماسبی بیان داشت: مطالبات کشاورزان بابت گندم تحویلی به مراکز تا ۲۶ تیرماه تسویه شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم خرید گندم در لرستان جهادکشاورزی خریداری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد

اصغر باباخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هفته‌های گذشته برداشت گندم در شهرهای جنوبی استان ایلام شامل دهلران، مهران و آبدانان آغاز شده و تاکنون ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شده است.

وی گفت: این میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار برابری داشته است.

باباخانی افزود: با توجه به باز شدن سامانه پرداخت، اسامی کشاورزانی که گندم خود را تحویل داده‌اند برای دریافت وجه به بانک عامل معرفی شده است.

کد خبر 6094169

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود