Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروسیا دورتموند برای جایگزینی سباستین هالر، در حال مذاکره با ادینسون کاوانی است

به تازگی مشخص شده تومور کشف شده در بیضه سباستین هالر از نوع بدخیم است و این بازیکن باید تحت شیمی درمانی قرار بگیرد. گفته می‌شود هالر حداقل برای چهار ماه از میادین دور خواهد بود. حال با این وضعیت پیش آمده، بروسیا دورتموند به دنبال جذب جایگزینی برای مهاجم خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرفداری | در این روز‌ها نام‌های زیادی برای پر کردن جای خالی سباستین هالر به دورتموند مرتبط شدند. جیووانی سیمئونه، مائورو ایکاردی، ادین ژکو از جمله این بازیکنان بودند. یکی دیگر از نام‌هایی که در لیست دورتموند حضور دارد، ادینسون کاوانی است که در روز‌های اخیر اخباری مبنی بر توافق او با ویارئال منتشر شدند.

 اما حال به گزارش بیلد، بروسیا دورتموند و ادینسون کاوانی در حال برنامه ریزی برای انجام گفت و گو‌های بیشتر با یکدیگر هستند. این بازیکن 35 ساله پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد، اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و به دورتموند پیشنهاد شده است، زیرا زنبور‌ها به دنبال جایگزینی کوتاه مدت برای سباستین هالر هستند. هر چند یک علامت سوال بزرگ در مورد انتقال این مهاجم اروگوئه‌ای به دورتموند وجود دارد و آن هم دستمزد 10 میلیون یورویی او است.

بیش‌تر بخوانید:

بودجه 10 میلیون یورویی دورتموند برای پر کردن جای خالی سباستین هالر

دورتموند پیشتاز در کورس جذب جیووانی سیمئونه

از آنجایی که دورتموند تاکنون 86 میلیون یورو در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی هزینه کرده است، مشخص نیست آیا حاضر به پرداخت چنین مبلغی خواهد بود یا خیر. با این حال هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. انتظار می‌رود تا دو هفته آینده، جایگزین هالر در دورتموند مشخص شود.

زنبور‌ها ترجیح می‌دهند یک بازیکن با قرارداد یک ساله یا به صورت قرضی یا در یک انتقال آزاد، به خدمت بگیرند. آنتونی مودست مهاجم کلن نیز به دورتموند پیشنهاد شده است. این بازیکن 34 ساله که تا 2023 با کلن قرارداد دارد، یکی از مهره‌های کلیدی تیم اشتفان باومگارت در فصل گذشته بود.

اخبار داغ 

برانکو: دراگان اسکوچیچ فکر می‌کند علیه او کار می‌کنم؛ او حتی تماس هایم را پاسخ نمی‌دهد ستاره فضای مجازی از سوی ریکاردو ساپینتو هم کنار گذاشته شد! رونمایی از شارل دکتلار با پیراهن شماره 90 میلان / عکس سلفی لیونل مسی با یک هوادار خردسال که قصد داشت با عبور از نیروهای امنیتی ورزشگاه به ستاره آرژانتینی نزدیک شود / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ادینسون کاوانی سباستین هالر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی