Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «حسینیه معلی» در قالب مسابقات استعدادیابی از ابتدای محرم هر شب از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روضه تلویزیونی محرم امسال شبکه سه، با ساختاری جدید و متفاوت تولید شده است. «حسینیه معلی» که ویژه‌برنامه این شبکه برای دهه اول محرم و ایام سوگواری تاسوعا و عاشوراست، در قالب یک مسابقه استعدادیابی به آئین‌های عاشورایی و مداحی و نوحه‌خوانی برای سیدالشهدا (ع) می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که برخلاف مسابقاتی از این دست، امتیازدهی و برنده و بازنده‌ای در کار نیست، اما همه شرکت‌کنندگان، فرصت برابر دارند تا هم استعداد خود را ارائه کنند و هم نقاط ضعف و قوت کار خود را از زبان گروه کارشناسان حاضر در برنامه بشنوند.

کارشناسان این برنامه سعید حدادیان، سیدمجید بنی‌فاطمه، مهدی رسولی و محمد صمیمی هستند و اجرای برنامه نیز به عهده حامد سلطانی است. همچنین شرکت‌کنندگان از اقوام و نقاط مختلف و همچنین گروه‌های سنی گوناگون هستند.

برنامه‌ای که هم از روش‌های معمول و تکراری رایج در این‌گونه مناسبت‌ها فاصله گرفته و هم سوگواره‌ای از روضه، نوحه، نقالی و شبیه‌خوانی و همچنین آموزش و الگو‌سازی مداحی را پیش چشم مخاطب قرار می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسینیه معلی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه سه سیما ایام محرم حسینیه دانشجو محرم 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند پرتره «ابوجهاد، پدرِ جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه -۱۱ اردیبهشت ماه- برای نخستین بار پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه -۱۲ اردیبهشت ماه - در ساعت ۰۰:۳۰ و ۱۵.۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود.

او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمده و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدرِ جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • روش‌های نوین ساختمان سازی در سال جدید
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • عکس| مداحی جدید و جنجالی مهدی رسولی
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند