Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت خانه خلاق و مرکز نوآوری مرکز پژوهش‌های مجلس، اولین دوره پارلمان دانشجویی از ۱۲ مرداد آغاز خواهد شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پارلمان دانشجویی شبیه سازی نمایندگی مجلس برای دانشجویان است که در آن دانشجویان شرکت کننده در یک ماه فرصت خواهند داشت تا نه تنها با ساز و کار فعالیت مجلس آشنا شوند بلکه در جریان فرآیند طراحی و تصویب برنامه‌های توسعه نیز قرار گیرند و ضمن آشنایی با چالش‌های اساسی کشور، نسبت به ارائه رویکرد و راهکار‌های متناسب اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد، کمیسیون‌های مجلس و همچنین گروه‌های ذی‌نفع در سطح کلان شبیه سازی شده و با محوریت برنامه هفتم توسعه، به رقابت می‌پردازند و در کمیسیون‌های تخصصی طرح‌های مرتبط با برنامه توسعه هفتم را انتخاب می‌کنند؛ و در نهایت صحن علنی پارلمان دانشجویی، این طرح‌ها به رای گذاشته می‌شود و طرح‌های مصوب به عنوان برندگان رویداد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارلمان دانشجویی مرکز پژوهش های مجلس نمایندگان مجلس شورای اسلامی پارلمان دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • پیمایش چهارگانه ۲۶۲ هزار کیلومتر از سطح کشور در برنامه هفتم توسعه به روش ژئوفیزیک هوابرد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم