Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک؛ با ادامه کمک‌ گروه‌های جهادی به سیل‌زدگان روستای آهنگران، جلوه‌های زیبایی از یاری جوانان جهادی به اهالی این روستا همچنان جلب توجه می‌کند.

با آغاز سیل در روستای آهنگران گروه‌های جهادی از همان روز نخست به یاری مردم شتافتند و با شست‌وشوی گل و لای و تعمیر وسایل از بین رفته روستاییان، التیامی بر آلام  آنها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه‌ها در شست‌و شوی فرش، پاک کردن گل و لای از خانه‌ها، تعمیر وسایل برقی، بازسازی و تعمیر منازل روستاییان در حال یاری رساندن به هموطنان خود هستند.

 

 در حال  حاضر۲۵ گروه جهادی متشکل از جهادگران شرکت های صنعتی، کارگران‌ بسیجی، جهادگران صنوف مختلف، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و سایر اقشار از اراک و فراهان در روستای سیل زده آهنگران مشغول خدمت‌رسانی است.

 

 تخلیه منازلی که دچار آبگرفتگی شده بودند، باز کردن معابر، اسکان خانواده‌ها، شست و شوی فرش ها، تعمیر لوازم‌خانگی و برقی، کمک‌ به دامداران و کشاورزان، تهیه غذای گرم و سایر خدمات از جمله اقدامات جهادگران‌ است.

 


هم اکنون بیش از ۱۵۰ نفر از جهادگران‌ شرکت‌های تخصصی برای تعمیر لوازم‌ خانگی و برقی مردم روستای آهنگران در حال نقش آفرینی هستند.

 

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل آهنگران سیل روستای آهنگران گروه های جهادی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد