Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:06:28 GMT

آغاز اجرای «طرح طاها» در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۰۶۱۸

آغاز اجرای «طرح طاها» در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نظارت و کنترل کالاهای مشمول استاندارد اجباری در مراکز عرضه و فروش با نام «طرح طاها» با هدف اطمینان بخشی جامعه از کیفیت کالاهای تولیدی کشور، در سطح اردبیل اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح کالاهای تولیدی کشور کنترل می‌شوند، گفت: «طرح طاها» به عنوان یکی از طرح‌های راهبردی سازمان ملی استاندارد و به منظور استاندارد سازی و ارتقا سلامت و ایمنی جامعه از طریق کنترل کیفیت اقلام موجود در بازار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: در این بازرسی‌ها که با هدف کنترل کیفیت کالاهای دارای نشان استاندارد در سطح بازار انجام می‌شود، کارشناسان این اداره کل و بازرسان شرکت‌های بازرسی همکار، به واحدهای صنفی مراجعه کرده و در صورت مشاهده کالاهای مشمول استاندارد اجباری فاقد علامت استاندارد، اقدام به توقیف می‌کنند.

علایی با اشاره به لزوم برخورد قانونی با متخلفان استانداردهای اجباری تصریح کرد: اعتبار اجرای این طرح از محل اعتبارات ملی تأمین می‌شود و تمامی فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری تولیدات داخلی مشمول اجرای این طرح هستند.

وی افزود: در قالب طرح طاها نمونه‌هایی از فرآورده‌های صنایع غذایی، شیمیایی و پتروشیمی، بسته بندی، برق و الکترونیک، مکانیک و فلزشناسی، ساختمانی و معدنی و… که مشمول استاندارد اجباری هستند از سطح بازار خریداری و در آزمایشگاه‌های همکار یا اداره کل، آزمون می‌شوند.

کد خبر 5554883

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارد استانداردسازی اداره کل استاندارد اردبیل اردبیل سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه وقوع سیلاب سیل کرمان بارش باران مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مشهد ایلام مشمول استاندارد اجباری طرح طاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی برگشت
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد