Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باباخانی  رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده نظارت ویژه‌ای با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، آستان قدس رضوی و اوقاف و امور خیریه در بازه زمانی هفتم مرداد ماه تا پنجم مهر ماه (از اول محرم تا آخر صفر) داریم.

او با اشاره به اجرای مأموریت‌های ویژه در روز‌های خاص ماه‌های محرم و صفر افزود: از هم‌اکنون تمهیدات ویژه روز‌های خاص تاسوعا و عاشورای حسینی، شهادت امام سجاد (ع)، شهادت حضرت رقیه، اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را داریم تا شاهد رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی در این روز‌های حزن‌انگیز که اوج حضور عزاداران و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را در مشهد داریم، باشیم تا هیچگونه مشکلی برای زائران و مجاوران امام رضا (ع) به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین برای روز‌های پایانی ماه صفر و ایام دهه شفاعت برنامه‌ریزی ویژه‌ای در بازه زمانی اربعین حسینی تا شهادت امام رضا (ع) خواهیم داشت تا زائران رضوی در این ایام با مشکلی مواجه نشوند و مراسم‌های عزاداری‌شان را بدون هیچگونه مشکلی برگزار کنند و به سلامت به شهر‌های خود بازگردند.

 باباخانی با ذکر این نکته که تاکنون دستورالعمل جدیدی برای ایام محرم و صفر امسال ابلاغ نشده است، بیان کرد: ما برنامه‌هایمان را طبق دستورالعمل قبلی اجرا می‌کنیم، اما توصیه می‌کنیم که به جهت قرارگرفتن در وضعیت بحرانی کرونایی مراسم‌ها تا حدامکان در فضای باز و در زمان کوتاه برگزار شود و پذیرایی‌ها هم به‌صورت بسته‌بندی باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد شیوه نامه های بهداشتی عزاداری محرم شهادت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) گفت: ثبت‌نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین حسینی در مشهد مقدس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمد رجبی اظهارداشت:اعضای کاروان پیاده انصار‌الحسین (ع) وابسته به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم مشهد، برای بیست و چهارمین سال پیاپی از مشهد مقدس تا کربلای معلی را با پای دل طی خواهند کرد.

وی افزود:ثبت نام در این کاروان مخصوص برادران است که از هم اکنون آغاز و تا پنجم خرداد ماه ادامه دارد.

رجبی تصریح کرد:کاروان پیاده انصار‌الحسین (ع) برای بیست و چهارمین سال پیاپی، در 25 خرداد امسال با برگزاری مراسم بدرقه در مشهد، بعد از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، عازم کربلای معلی خواهند شد.

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در این کاروان و حضور در طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی می‌توانند با شماره تلفن‌های 09159061410، 09159101510 و 05133712305 تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد:متقاضیان برای ثبت نام حضوری نیز می‌توانند صبح‌ها از ساعت 8 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 20 به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) واقع در مشهد مقدس، شهرک شهید رجایی، روبه‌روی حر 23 مراجعه کنند.

رجبی اظهارکرد:کاروان پیاده انصار الحسین، یک کاروان مردمی است که اعضای این کاروان حدود 2 هزار کیلومتر در خاک ایران پیاده روی می‌کنند و با عبور از 5 استان کشور از طریق مرز شلمچه و پس از طی تشریفات قانونی وارد خاک عراق خواهند شد و سپس با میلیون‌ها زائر حسینی همراه و ادامه مسیر را در خاک عراق به سمت کربلای معلی پیاده‌روی خواهند کرد و در آستانه اربعین حسینی در حرم سید و سالار شهیدان نائب‌الزیاره مردم شریف ایران و تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواهد بود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی