Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه اقدامی گفت: گفتمان جهانی فاطمی اهدافی از جمله شناسایی زنان موفق در عرصه سبک زندگی اسلامی، تدوین شاخصه‌های سبک زندگی فاطمی و معرفی زن مسلمان مجاهد برای نشر ارزش‌های اسلامی را در حوزه‌های علمی، پزشکی، ورزشی، تحصیلی، فرهنگی و هنری دنبال می‌کند.

به گفته او، معرفی مادران و همسران شهدا به عنوان الگو‌های سبک و سیره فاطمی را از دیگر اهداف این طرح ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از تشکیل کارگروه طرح گفتمان جهانی فاطمی و مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های استان در این طرح خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۹۰۰ نفر از بانوان فعال در استان و شهرستان‌ها به این تشکل پیوستند.

خانم اقدامی همچنین گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی سیره فاطمی و سبک زندگی مادران و همسران شهدا در دستور کار است.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در رشت  یادواره ۳۳ شهید زن در رشت برگزار شد  بازخوانی پیام رهبر انقلاب در یادواره ۳۳ شهید زن

او تصریح کرد: سلسله نشست‌ها و همایش‌های «گفتمان فاطمی» نیز با هدف الگوسازی برای زنان و دختران جوان و نوجوان در استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سبک و سیره فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • گفتمان «شهر زندگی» نظام معنایی را منظم می‌کند
  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • بی‌نمک زندگی کنید!
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد