Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@18:50:27 GMT

ادامه اختلال در حوزه تلفن ثابت در منطقه ۸ تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۰۸۰۰

ادامه اختلال در حوزه تلفن ثابت در منطقه ۸ تهران

ایتنا - ​​​​​​​مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علت آتش سوزی در حوضچه ارتباطی شرکت مخابرات منطقه ۸ هستند و به زودی اعلام خواهد شد.

محمدرضا بیدخام درباره علت آتش سوزی چند روز گذشته در یکی از حوضچه های ارتباطی شرکت مخابرات تهران گفت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است و هنوز به ما اعلام نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی چند روز آینده در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد و ملاک ما در خصوص علت دقیق آتش سوزی، سازمان آتش نشانی است.

به گزارش ایتنا از مهر، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران درباره خسارات وارد شده بر اثر این آتش سوزی گفت: این آتش سوزی یک سری هزینه های مستقیم و یک سری هزینه های غیرمستقیم برای ما دارد؛ به طور مثال هزینه غیرمستقیم شارژ مشترکین است که از دست رفته و بررسی آن زمان بر است. همچنین به طور مستقیم ده ها میلیارد تومان به شبکه ارتباطی خسارت وارد شده اما هنوز به طور دقیق برآورد نشده تا در چند روز آینده مشخص خواهد شد.

بیدخام با اشاره به پایداری ارتباطات در حوزه تلفن ثابت و همراه گفت: در حوزه ارتباطات ثابت و سیار تقریبا مشکل خاصی دیگر وجود ندارد و فقط در حوزه تلفن ثابت در منطقه ۸ تهران (تقاطع خیابان جلال و کارگر شمالی) همچنان اختلالاتی وجود دارد و پیش بینی می کنیم که طی چند روز آینده رفع شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در حوزه دیتا هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و از دیروز تاکنون گزارشی مبنی بر اختلال ارتباطی به دست ما نرسیده است.

به گزارش مهر، ۲ روز گذشته به علت آتش سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی شرکت مخابرات در منطقه ۸ تهران، تعدادی از خطوط ارتباطی دچار اختلال شده و به همین دلیل برای ساعاتی در حوزه تلفن مشتریان خانگی و تجاری هم ارتباط ثابت و سیار اختلالاتی ایجاد شد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اختلال اینترنت قطعی اینترنت شرکت مخابرات علت آتش سوزی حوزه تلفن منطقه ۸ چند روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • روزی به نام تلفن!