Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یکی از رانندگان ناوگان سنگین مسافری که از اتوبان زنجان قزوین تردد می کند با انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی از کیفیت این اتوبان انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، وی گفت: شرایط نامناسب این اتوبان به طور مداوم خرج روی دست مالکان اتوبوس می گذارد.

وی افزود: رانندگان برای جلوگیری از خسارت بیشتر به ناوگان به اجبار از باند سوم استفاده می کنند که بدون توجه به دلیل این اقدام، جریمه  شده و دفترچه رانندگی شان نیز بایگانی می شود و به کمیسیون ماده ۱۱ یا ماده ۱۲ می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جدول نرخ جدید عوارض آزادراه‌ ها

این راننده ناوگان سنگین مسافری، خواستار رسیدگی به این مشکل مهم شد.

انتقاد از وضعیت این آزاد راه در حالی مطرح می شود که از روز گذشته، نرخ جدید عوارض آزادراه‌ ها با تصویب وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شد.

رانندگان حمل و نقل عمومی اکنون این پرسش را مطرح می کنند که آیا با افزایش نرخ عوراض آزادراهی کیفیت آزادراه ها بهبود می یابد یا فقط مبلغی اضافی از کاربران اخذ می شود؟

فیلم را ببینید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی تین اتوبوس وزیر راه و شهرسازی حمل و نقل عمومی اتوبان زنجان قزوین آزادراه زنجان قزوین عوارض آزادراه ناوگان اتوبوس نرخ عوارض ناوگان سنگین رانندگان و مالکان اتوبوس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد

به گزارش همشهری آنلاین ، بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کد خبر 848433 منبع: تسنیم برچسب‌ها بیمه شخص ثالث خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌ های کشور
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور
  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز