Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی فرماندار گرگان از سهمیه ۱۴۰ میلیارد ریالی این شهرستان از تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد و گفت: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات در سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمدعلی طبرسا در دیدار با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم و به تبع آن فرمانداری شهرستان گرگان برنامه‌ریزی، جذب سرمایه‌گذاری و تسهیل شرایط برای ایجاد فرصت‌های شغلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری گرگان گفت: سال گذشته سهم اشتغال این شهرستان ۶ هزار و ۵۰۰ نفر بود که بیش از ۹۰ درصد آن محقق شد و هدف امسال ما تحقق کامل برش شهرستانی خواهدبود.

وی درباره اختصاص تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان هم افزود: از محل منابع تسهیلات مشاغل خانگی ۱۴۰ میلیارد ریال برای شهرستان گرگان پیش‌بینی شده است که متقاضیانِ استفاده از این تسهیلات، باید در سامانه‌ای که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طراحی کرده است، ثبت نام کنند.

 طبرسا خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۱۵ میلیارد ریال از این تسهیلات برای سرعت‌بخشی به روند پرداخت‌ها در اختیار دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت زمینه برخورداری ۵۰۹ رسته شغلی را از تسهیلات مشاغل خانگی فراهم کرده است، افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق بانک‌های توسعه تعاون، رفاه و پست بانک به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان تسهیلات مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید