Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:10:04 GMT

حکم قلع و قمع ۱۱ بنای غیرمجاز در زیارت گرگان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۰۹۲۲

حکم قلع و قمع ۱۱ بنای غیرمجاز در زیارت گرگان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود اسپانلو پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مرحله جدید قلع و قمع بناهای غیرمجاز در روستای توریستی زیارت گرگان آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان افزود: ۱۰۲ رای قطعی قلع و قمع بناهای غیرمجاز در منطقه زیارت داریم که باید امور اراضی استان به تدریج همه اینها را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امروز (چهارشنبه) رای تخریب ۱۱ بنای غیرمجاز در ورودی زیارت که خارج از بافت و غیرمجاز ساخته شده بود با حضور معاون اجرای احکام دادسرای مرکز استان توسط امور اراضی جهاد کشاورزی استان اجرا شد.

اسپانلو گفت: امور اراضی به سازندگان این بناها از زمان آغاز بارها اخطار و دستور توقف عملیات صادر کرده بود اما شبانه و غیرقانونی به ساخت ادامه دادند و در یکی از مجتمع‌های ۱۲ واحدی که امروز تخریب شد با وجود اینکه یک هفته پیش، تاریخ تخریب به مالک اعلام شده بود امروز کارگران مشغول کار بودند.

طبق گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان ۱۱ بنایی که امروز تخریب شدند آپارتمان‌های چند طبقه بودند.

کد خبر 5554951

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دادستان گرگان محمود اسپانلو سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه وقوع سیلاب سیل کرمان بارش باران مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بررسی میزان تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی، برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و بررسی نحوه اجرای احکام دادگاه موضوع قلع و قمع بنا و اعاده وضعیت اراضی کشاورزی به حالت سابق در دستور کار این بازدید قرار داشت.

سرپرست جهاد کشاورزی مهریز گفت: جهاد کشاورزی یک نهاد انقلابی بوده و از مهمترین رسالت‌های آن حفظ اراضی کشاورزی در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی در روستا‌ها است.

محسنی الحسینی اظهار داشت: با توجه به تاکید ریاست سازمان جهاد کشاورزی در جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، سعی خواهیم کرد هر گونه سوء استفاده از اراضی واگذاری را به حداقل برسانیم.

وی افزود: از همشهریان محترم نیز خواهشمندیم هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی را به شماره ۱۳۱ اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز