Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته نخست لیگ برتر تپانچه بانوان جمعه، ۱۴ مرداد ماه به میزبانی هیات تیراندازی البرز برگزار می‌شود که در این دوره از مسابقات لیگ، ۶ تیم حضور دارند که هیات تیراندازی مازندران با تیم‌های هیات تیراندازی البرز، هیات فارس، آتبین، فولاد هرمزگان، شهید زین الدین قم، هیات کرمان و مقاومت، رقابت می‌کند.

لیگ‌های دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان نیز پنجشنبه، ۱۳ مرداد ماه کلید می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هیات تیراندازی نیشابور خراسان رضوی، هیات تیراندازی همدان، هیات تیراندازی کهکیلویه و بویراحمد، سام سها گستر مازندران، شرکت ملی حفاری، موسسه ایثار ایلام و کوثر هوافضای سپاه ۷ تیم حاضر در لیگ دسته یک تپانچه بانوان هستند.

لیگ دسته یک تفنگ نیز با حضور تیم‌های فولاد هرمزگان، هیات تیراندازی خراسان رضوی، هیات تیراندازی البرز، موجان، سام سها گستر مازندران، شهید چهران میبد، خلیج بوشهر، شرکت ملی حفاری، تیم پاس، هیات همدان و موسسه ایثار ایلام برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر تپانچه بانوان هیات تیراندازی مازندران هیات تیراندازی تپانچه بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری