Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:41:26 GMT

موضع عجیب سرپرست سابق تیم ملی در برابر شایعات

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۱۰۲۰

موضع عجیب سرپرست سابق تیم ملی در برابر شایعات

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز رقابت‌های لیگ‌ملت‌ها بود که مرد صاحب نام والیبال ایران، یعنی امیر خوش خبر، بعد از وقفه‌ای کوتاه دوباره به تیم ملی بازگشت و وظیفه سرپرستی را برعهده گرفت. خوش‌خبر، در سال‌های گذشته همواره در تورنمنت‌های مختلف تیم ملی والیبال ایران را همراهی کرد و به خاطر تجربه بالا از سوی محمدرضا داورزنی، به پست سرپرستی تیم ملی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بعد از اتمام رقابت‌های لیگ ملت‌ها و بازگشت ملی پوشان به ایران شاهد یک تغییر و تحول غیر منتظره در تیم ملی بودیم. چند روز پیش فدراسیون والیبال رسماً از سرپرست جدید تیم ملی رونمایی و اکبر محمدی را در این سمت منصوب کرد. بنابراین، خوش خبر، به همکاری کوتاه مدت خود با بهروز عطایی، سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان در تیم ملی پایان داد.

شایعات زیادی در رابطه با کنار گذاشته شدن امیر خوش خبر مطرح شد که اخیرا بهروز عطایی با حضور در برنامه ورزش و مردم درباره آن توضیح داد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که برخی تفاوت‌های مدیریتی میان او و خوش خبر ممکن بود که باعث اختلاف و دوگانگی در تیم شود و به همین دلیل، تیم ملی و خوش خبر با یکدیگر قطع همکاری کرده اند.

انتظار می‌رفت خوش خبر طی روزهای اخیر به حواشی ایجاد شده واکنش نشان دهد و موضع خود را در رابطه با جدایی از تیم ملی اعلام کند اما این مرد کهنه کار والیبال ایران فعلا تصمیم گرفته که سکوت اختیار کند و چیزی در این رابطه نگوید؛ سکوتی که باید دید تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر خوش خبر سرپرست والیبال ایران خوش خبر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.

بهنام پاکزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور