Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه تقدیر و تشکر 273 نفر از نمایندگان مجلس از دیوان محاسبات را قرائت کرد.

بخشی از متن این بیانیه به شرح زیر است:

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در دیدار مورخ 4 خرداد 1401 نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با عنایت ویژه ایشان به عملکرد دیوان محاسبات کشور که فرمودند « به‌حمدالله در این سال های اخیر دیوان محاسبات چابک، فعال و خوب شده یعنی این گزارش های تفریغ بودجه در موعد خودش خیلی زود و خیلی خوب انجام می شود» و اظهار رضایت ایشان از عملکرد این نهاد نظارتی مایه مباهات و نشان افتخاری برای خانواده بزرگ دیوان محاسبات کشور و پشتیبانی معنوی برای اهتمام مضاعف به وظایف مورد تاکید معظم له گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوان محاسبات کشور به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی و منتخبین ملت و نظارت بر حسن اجرای قانون و در راستای پاسداری از بیت المال در سال 1401 گزارش تفریغ بودجه سال 1400 کل کشور را به انضمام تعداد 21 فقره گزارش های خاص تحلیل در اجرای اصل 55 قانون اساسی و بند ج ماده یک قانون دیوان محاسبات کشور و بند یک ماده 219 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار 6 ماه زودتر از موعد مقرر قانونی و همراه با نظارت کارشناسی و پیشنهادات خود تهیه و تسلیم مجلس شورای اسلامی نمود.

مضافا اینکه ارائه گزارش عملکرد ارزیابی قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که برای اولین بار صورت گرفت و همچنین گزارشات مستمر نظارت بر اجرای قوانین بودجه سال 1400- 1401 کشور در مقاطع زمانی 2 ماهه نیز که مورد تقاضای نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود دستاورد جدیدی دیگر توسط دیوان محاسبات کشور است که به لطف الهی و تلاش های مجاهدانه همکاران خدوم دیوان محقق گردید.

بنا به مراتب فوق بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدام هوشمندانه و تحول گرای دیوان محاسبات که گام دیگری در سرعت و چابکی این نهاد در تحقق منویات مقام معظم رهبری است را از ریاست دیوان محاسبات کشور، مسئولان و همکاران تلاشگر و زحمتکش و حافظان بیت المال در این سنگر مقدس اعلام می داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دیوان محاسبات نمایندگان مجلس دیوان محاسبات کشور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، متن بیانیه به شرح زیر است:

 
بسمه تعالی
گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر


پيشرفت‌، رشد و تعالی نشأت گرفته از پويايی فكر و گسترش انديشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای كه از فرصت فکر، انديشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند كارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پيشرفت، رونقی مضاعف خواهد يافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.

معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش, کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.

روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز 12 اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است