Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:41:33 GMT

لزوم تمرکز شهرداری ارومیه بر آسفالت خیابان‌های شهر

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۱۰۶۰

لزوم تمرکز شهرداری ارومیه بر آسفالت خیابان‌های شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، علی مصطفی زاده با بیان اینکه طی دو ماه گذشته نزدیک به ۱۵۰ هزار مترمربع از سطح خیابان‌ها و معابر مناطق دو و سه  توسط شهرداری ارومیه آسفالت شده است، اظهار کرد: متاسفانه بدلیل کم کاریهای صورت گرفته در سالیان گذشته وضعیت آسفالت بسیاری از خیابانها و معابر اصلی ارومیه خراب است که همین امر موجب نارضایتی مردم را نیز فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه جداول و آسفالت برخی از خیابانها و معابر اصلی و فرعی ارومیه طی بیست سال گذشته تعویض نشده است، افزود: با تاکیدات و حمایت های شورای شهر و تلاش شهردار ارومیه تا پایان فصل کاری امسال تعویض جداول و آسفالت رویه تعداد قابل توجهی از خیابان‌های شهر توسط شهرداری انجام خواهد پذیرفت.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل گفت:  اعضای شورای شهر با همراهی شهردار، مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه در تلاشند تا چند طرح بزرگ نیمه تمام عمرانی و چند طرح جدید عمرانی را طی چند ماه آینده به بهره برداری رسانده و به مردم فهیم ارومیه تقدیم کنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه شهرداری مهدی زاده شواری شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز