Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف ۲ خودرو شوتی حامل کالای قاچاق در محور بندر گناوه خبر داد و گفت: از این خودروها افزون بر ۵ میلیارد ریال کالا قاچاق کشف شد. - اخبار استانها -

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، برخورد قاطع با کالا قاچاق را یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: تمام محورهای مواصلاتی استان بوشهر به‌صورت شبانه‌روزی تحت رصد و پایش پلیس برای شناسایی متخلفان از جمله قاچاقچیان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حمل کالا خارجی بدون اسناد معتبر قانونی و گمرکی را ممنوع دانست و بیان کرد: جابه‌جایی کالا خارجی به‌صورت انبوه باید دارای اسناد قانونی و ترخیصی گمرکی باشد در غیر این صورت تحت رصد و پیگیری قانونی و قضایی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف خودروهای شوتی حامل کالا قاچاق در محور مواصلاتی بندر گناوه خبر داد و تصریح کرد: در راستای اجرا طرح برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق، مأموران پلیس شهرستان گناوه حین گشت‌زنی به 2 دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

سوسنی افزود: در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل نوشت‌افزار، لوازم آرایشی و اسباب بازی که فاقد مجوز قانونی بود کشف شد.

12 میلیارد ریال کالای قاچاق در نطنز کشف و ضبط شد/ دستگیری 3 نفرکمیته مبارزه با قاچاق اشیاء تاریخی در وزارت میراث‌ فرهنگی تشکیل شدکشف محل پوی سوخت در زاهدان/ 120 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق کشف شد

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان حدود 5 میلیارد ریال اعلام شده است، تصریح کرد: در این راستا 2 متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم استان بوشهر در اجرا مأموریت‌های پلیس اضافه کرد: همراهی مردم به ویژه نوار ساحلی سبب شده استان بوشهر در امنیت مطلوبی در همه سطوح قرار داشته باشد که از مشارکت مردم قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد ریال استان بوشهر کالای قاچاق کالا قاچاق کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد