Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه مسابقات هندبالیست های ایرانی در باز یهای کشورهای اسلامی مشخص شد

تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان ایران عازم بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شدند.

به گزارش طرفداری، تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان ایران برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه صبح امروز (چهارشنبه) عازم ترکیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سیاووشی، علی رحیمی کازرونی، شاهو نصرتی، مجتبی حیدرپور، افشین صادقی، علی کوهزاد، سجاد استکی، مهران حسینی، سید علیرضا موسوی، شهاب صادق‌زاده، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام‌نیا، محمدرضا اورعی، محمدرضا کاظمی، سلامان بربط، احسان ابویی ترکیب تیم ملی هندبال مردان ایران را تشکیل می‌دهند.

وسلین وویوویچ (سرمربی)، سیدرضا مهدوی (سرپرست)، حمید صادق شاه‌نشین (مربی)، شهداد مرتجی (مربی) و دانیال مصلح‌پور (پزشکیار) نیز به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور دارند.

همچنین ترکیب تیم ملی بانوان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را هانیه لک، فاطمه خلیلی، آرزو محمدی، مینا وطن‌پرست، ساناز رجبی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، اسرا زندی، حدیث نوروزی، بهار ایزدگشب، نوریه عباسی، الناز قاسمی، مهربان بدوی، مژگان قهرمانی، راضیه جانباز و ستاره رحمانی تشکیل می‌دهند.

ملی پوشان ایران با حضور مسعود ظهرابی (مدیر فنی)، زهرا حاج انزهایی (مشاور فنی)، مونتسرات پوچه‌دیاز (مربی)، طاهره مبری (سرپرست) و نسترن ابریشم‌کار (پزشکیار) به عنوان کادر فنی عازم قونیه شده اند.

برنامه زمان‌بندی دیدارهای تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله گروهی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به شرح زیر است:

17  مردادماه:
ایران – ترکیه

19 مردادماه:
استراحت

21 مردادماه:
ایران _ آذربایجان

بر اساس گروه‌بندی انجام شده تیم‌های ملی قطر، عربستان، مراکش و عراق در گروه A این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند و تیم‌های ملی ایران، ترکیه و آذربایجان در گروه B حضور دارند.

در ادامه این مسابقات تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B و تیم اول گروه B با تیم دوم گروه A در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تکلیف دیدار فینال و رده‌بندی مشخص شود.

همچنین زمان‌بندی دیدارهای تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله گروهی به شرح زیر است:

16 مرداد:
ایران – افغانستان

18 مرداد:
ایران – کامرون

20 مرداد:
ایران – آذربایجان

بر اساس گروه‌بندی انجام شده تیم‌های ملی ترکیه، سنگال، ازبکستان و بنگلادش در گروه A این رقابت‌های حضور دارند و تیم‌های ملی ایران، آذربایجان، کامرون و افغانستان در گروه B این مسابقات قرار گرفته‌اند.

در ادامه این مسابقات تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B و تیم اول گروه B با تیم دوم گروه A در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تکلیف دیدار فینال و رده بندی مشخص شود.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مردادماه 1401 به میزبانی قونیه برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

برانکو: دراگان اسکوچیچ فکر می‌کند علیه او کار می‌کنم؛ او حتی تماس هایم را پاسخ نمی‌دهد ستاره فضای مجازی از سوی ریکاردو ساپینتو هم کنار گذاشته شد! رونمایی از شارل دکتلار با پیراهن شماره 90 میلان / عکس سلفی لیونل مسی با یک هوادار خردسال که قصد داشت با عبور از نیروهای امنیتی ورزشگاه به ستاره آرژانتینی نزدیک شود / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ملی هندبال مردان تیم دوم گروه تیم ملی هندبال تیم اول گروه تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰

به گزارش خبرگزاری مهر رئیس گروه بانک توسعه اسلامی گفت: جهان به راه‌حل‌های بلندمدت و پروژه‌های زیرساختی پایدار نیاز دارد، زیرا شکاف تأمین مالی زیرساخت‌های جهانی تا سال ۲۰۴۰ حدود ۱۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود.

محمد الجاسر در نشست سالانه بانک و رویداد جشن طلایی در ریاض پایتخت عربستان سعودی گفت که تأمین مالی این پروژه‌های زیرساختی پایدار، مستلزم تغییر پارادایم است.

وی گفت: مکانیسم‌های سنتی تأمین مالی عمومی برای برآوردن تقاضای رو به رشد برای پروژه‌های زیربنایی مناسب نیست و جهان برای رسیدگی به این چالش‌ها و بودجه کافی برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت، نیاز به رویکردی جدید دارد.

الجاسر بیان کرد: این جایی است که بانک اسلامی به‌عنوان پرتویی از نور ظاهر می‌شود و اصول مبتنی بر دارایی و اشتراک ریسک آن کاملاً با نیازهای کشورهای کمتر توسعه یافته برای پروژه‌های زیرساختی بلندمدت هماهنگ است.

رئیس گروه بانک توسعه اسلامی افزود: «علاوه بر این، بانک اسلامی با تاکید بر مسئولیت زیست محیطی، کاملاً در موقعیتی است که از این تلاش‌ها حمایت کند».

همچنین یادآوری کرد که در پنج دهه گذشته، بانک از امور مالی اسلامی دفاع کرده است. او می‌گوید استراتژی ما حول محور ایجاد مشارکت‌های قوی، تقویت بازارهای مالی و توانمندسازی بخش خصوصی است.

رئیس گروه بانک توسعه اسلامی معتقد است که جهان بر سر تقاطع ایستاده است. همه‌گیری کووید -۱۹ آسیب‌پذیری‌ها را در زیرساخت‌ها آشکار و منابع عمومی را تخلیه کرد همچنین پیشرفت توسعه را معکوس کرد.

الجاسر گفت: «یک سوم کشورهای کم‌توسعه‌یافته در حال حاضر بدتر از دوران پیش از همه‌گیری هستند. بدون اقدام فوری، چشم‌انداز توسعه آنها می‌تواند بدتر شود».

همچنین تاکید کرد کشورهای کمتر توسعه یافته دارای پتانسیل اقتصادی فوق العاده در انتظار آزادسازی هستند.

وی با بیان اینکه تقویت سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های اجتماعی و فیزیکی برای کاهش فقر، ارتقای سلامت و آموزش و ایجاد اشتغال کلیدی است، افزود: این مورد تاب‌آوری در برابر شوک‌های آینده مانند همه‌گیری و تغییرات آب‌وهوایی را تقویت می‌کند.

کد خبر 6090673 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی