Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@10:35:42 GMT

اختصاص ۴ هزار و ۸۰۰ تن سهمیه برنج و شکر برای ماه محرم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۱۲۸۲

اختصاص ۴ هزار و ۸۰۰ تن سهمیه برنج و شکر برای ماه محرم

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از اختصاص سهمیه برنج و شکر در طرح ویژه تنظیم بازار محرم و صفر به استان خبرداد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه موجودی کالاهای اساسی در استان خوزستان در شرایط مطلوبی قرار دارد، اظهار کرد: با دستور معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران سهمیه ۳۰۰۰ تن برنج خارجی و ۱۸۰۰تن شکر سفید به استان اختصاص یافته و این میزان از کالای اساسی جهت استفاده در انبارهای ذخیره سازی آماده و در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تخصیص برنج خارجی افزود: ۱۵۰۰ تن برنج هندی و ۱۵۰۰ تن برنج تایلندی نیز به استان تخصیص یافته است.

جهان نژادیان با بیان اینکه هیچگونه کمبود کالای اساسی در خوزستان وجود ندارد، بیان کرد: روند تامین و توزیع کالاهای اساسی در خوزستان برای کمک به تنظیم بازار استان و آرامش مردم در ماه‌های آینده نیز با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و ما در این زمینه از همه ظرفیت‌ها برای پاسخگویی به نیازهای مردم خوزستان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان ماه محرم اقلام اساسی اقلام تنظیم بازاری غله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم

چون مناطقی مانند شهرستان زیرکوه محروم محسوب می‌شود، یکی از امید‌های اصلی مردم این منطقه موفقیت در کنکور است.

نرجس رخشانی، فعال حوزه تعلیم و تربیت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: پس از جاری شدن سیل دسترسی‌ها به مرکز شهرستان زیرکوه یعنی شهر حاجی‌آباد که محل برگزاری کنکور بود از بین رفت و تخریب شد. قرار است در دو تا سه هفته آینده آزمون مجدد برگزار شود.

وی افزود: ۱۳۷ نفر از داوطلبان مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه سر جلسه کنکور غایب بودند که از این تعداد ۹۵ درصد به دلیل سیل نتوانستند به آزمون برسند. چون این منطقه محروم محسوب می‌شود، یکی از امید‌های اصلی مردم این منطقه موفقیت در کنکور است.

رخشانی افزود: به همین دلیل لازم است سهمیه‌ای برای این افراد در نظر گرفته شود، چون خیلی از این افراد حتی با کمک ارتش و سپاه با تاخیر توانستند خودشان را به آزمون برسانند. در نتیجه با استرس زیادی مواجه بودند و اوضاع خوبی نداشتند و حتی از شب قبل به دلیل بارش‌ها استرس داشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دیروز فقط در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی به علت وقوع سیل بسیار شدید برگزار نشد.

به گفته پورعباس تعدادی داوطلب با وجود تلاش نیرو‌های امدادی به حوزه امتحانی نرسیدند. او ادامه داد: این نوید داده می‌شود با هماهنگی صورت گرفته در سه هفته آینده آزمون اختصاصی مجدد از داوطلبان آن منطقه گرفته شود تا حقی از کسی تضییع نشود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان