Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱) در جلسه این شورا با تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان گفت: غم امام حسین (ع) هرگز کهنه نمی‌شود؛ خداوند دست ما را در دنیا و آخرت از دامن اهل بیت کوتاه نفرماید و توفیق دهد تا در دنیا راه‌شان را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق روایت هرکس اهل بیت را دوست داشته باشد خداوند را دوست دارد و هر کس ایشان را دشمن بداند دشمن خدا است.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه افتخار ما ایرانی‌ها این است که محب و دوستدار اهل بیت علیه السلام هستیم و دل‌مان مملو از محبت آل پیغمبر (ص) است، تصریح کرد: امیدواریم در دنیا و آخرت اهل بیت دست ما را بگیرند و عاقبت‌مان ختم به شهادت شود.

آیت‌الله جنتی، ایران را مملکت علوی، فاطمی، حسنی، حسینی و مهدوی برشمرد و اظهار داشت: خداوند پدران ما را رحمت کند که این میراث (بودن در مسیر اهل بیت علیه السلام) را برای ما گذاشتند، امیدواریم که قدر این نعمت را بدانیم و راه را به درستی بپیماییم.

وی در خاتمه با بیان اینکه باید در کنار قدردانی زبانی از اهل بیت (ع) به صورت عملی هم در این مسیر حرکت کنیم، گفت: سلام بر چشم‌هایی که در این ۲ ماه بر اباعبدالله الحسین گریه می‌کنند.

برچسب‌ها شورای نگهبان ایرنا ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای نگهبان ایرنا ایران شورای نگهبان ایرنا ایران شورای نگهبان اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند

به گزارش خبرنگار محمدعلی زلفی گل صبح شنبه طی آغاز سفر یک روزه به کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج افزود: شاهد خیزش‌های دانشجویی و دانشگاهیان در دنیا برابر جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان برابر این نسل کشی مقاومت می‌کنند. ابراز داشت: ادامه این خیزش‌های خودجوش معادلات را عوض خواهد کرد.

زلفی گل گفت: ضمیر آگاه مردم در برابر این جنایات قابل ستایش است و وجدان بیداری که در نقاط مختلف جهان از مظلومان دفاع می‌کنند را می‌ستاییم.

وزیر علوم با بیان اینکه این خیزها در برابر نسل کشی‌ها و کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان می‌تواند آغازگر سیر تحولات جهانی باشد، ابراز داشت: این مهم سبب می‌شود تا دنیا مقابل جنایات اسرائیل موضع گرفته و بیداری ملت‌های آزاده را شاهد باشیم.

کد خبر 6089651

دیگر خبرها

  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟