Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@13:13:09 GMT

تحقق اقدامات پيشگيرانه رمز موفقيت ماست

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۱۵۹۴

خبرگزاری آریا-سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه عزم جدی وجود دارد که کمبودها جبران شود گفت: دادستانها به محض وقوع سیل واررد شدند و مسئولان عالی قوه قضائیه نیز نسبت به شناسایی و مقابله با ترک فعلها تاکید کردند .
به گزارش خبرگزاری آریا، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه، امروز (چهارشنبه، 12 مرداد) در نشست خبری خود در پاسخ به سؤالات خبرنگاران گفت: آقای اسدی از ماموران دیپلمات ایران و بر اساس مقررات واجد مصونیت سیاسی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در آلمان 101 روز بازداشت غیرقانونی بوده است. پس از انتقال آقای اسدی به بلژیک وی به 20 سال حبس محکوم شد. لایحه معاهده انتقال محکومان بین ایران و بلژیک را به فال نیک می‌گیریم. بحث تبادل آقای اسدی فعلا در دستور کار نیست
 78 فوتی 16 مفقودی حاصل سیل اخیر
سخنگوی قوه قضائیه در ادامه نشست خبری  گفت: در سیل اخیر 78 فوتی ، 16 مفقودی و 36 نفر مصدوم شدند .
مسعود ستایشی افزود: سیل اخیر 250 بخش کشور را درگیر کرد که 78 نفر فوت ، 16 مفقود و 36 نفر نیز مصدوم شدند .
حضور و همکاری مردم عزیز و گروههای جهادی برای خدمت رسانی به مردم سیل زده را شاهد بودیم.
تحقق اقدامات پیشگیرانه رمز موفقیت ماست
سخنگوی قوه قضائیه گفت: اعلام می کنیم عزم جدی وجود دارد که کمبودها جبران شود . دادستانها به محض وقوع سیل واررد شدند و مسئولان عالی قوه قضائیه نیز نسبت به شناسایی و مقابله با ترک فعلها تاکید کردند .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیشگیرانه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است