Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@00:20:33 GMT

کنراد لایمر در لایپزیش ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۱۶۸۳

کنراد لایمر در این فصل به بایرن مونیخ نخواهد پیوست

بایرن مونیخ در این پنجره نقل و انتقالاتی علاقه زیادی به جذب کنراد لایمر از لایپزیش داشت اما به نظر می‌رسد که دو باشگاه نتوانستند بر سر این انتقال به توافق برسند و این هافبک اتریشی فصل آینده در لایپزیش حضور خواهد داشت.

طرفداری | گیدو شفر خبرنگار نزدیک به باشگاه لایپزیش در جواب سوال یکی از کاربران درباره وضعیت کنراد لایمر در این باشگاه، اعلام کرد که او در لایپزیش باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به نقل از بیلد، علاقه بایرن مونیخ به جذب کنراد لایمر تبدیل به موضوع مورد بحث بازیکنان این باشگاه در روز‌های اخیر شده است.

بیش‌تر بخوانید: اولیور مینتسلاف: ماندن کنراد لایمر در لایپزیش بدون تمدید قراردادش، قابل تصور است

بازیکنان در مورد اینکه آیا واقعا نیاز به جذب هافبک دیگری هست یا خیر، تردید دارند. به خصوص با توجه به آنکه رایان خرافنبرخ در تمرینات، عملکرد خوبی را از خود ارائه داده و همه را نسبت به خود متقاعد کرده است. قرارداد کنراد لایمر با لایپزیش، سال آینده به پایان می‌رسد. گفته می‌شود این بازیکن علاقه‌ای به تمدید قرارداد خود ندارد و در عین حال لایپزیش نیز مشکلی با خروج او به صورت رایگان ندارد.

اخبار داغ 

برانکو: دراگان اسکوچیچ فکر می‌کند علیه او کار می‌کنم؛ او حتی تماس هایم را پاسخ نمی‌دهد ستاره فضای مجازی از سوی ریکاردو ساپینتو هم کنار گذاشته شد! رونمایی از شارل دکتلار با پیراهن شماره 90 میلان / عکس سلفی لیونل مسی با یک هوادار خردسال که قصد داشت با عبور از نیروهای امنیتی ورزشگاه به ستاره آرژانتینی نزدیک شود / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنراد لایمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟