Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@13:45:08 GMT

ردپای اصلاحات و انحراف در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۱۸۸۲

ردپای اصلاحات و انحراف در مازندران

آنچه که موجب حیرت و شک جدی است، عبور از نیروهای ارزشی و شایسته در تراز دولت سیزدهم و رفتن به سراغ نیروهای مسئله‌دار دولت‌های اصلاحات و انحراف آنهم پس از اینهمه تجربه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ فعالیت های لایه ای عناصر مسئله دار جریانِ انحرافی و اصلاحات، جهتِ نفوذ در دستگاههای اجرایی و سکوتِ معنا دارِ افرادِ حامیِ دولت‌های گذشته در قبال فعالیت‌های خود در این جریان گواه چیست؟   

کدام نقشه و برنامه باز طراحی شده است؟ کدام حیله و نیرنگ در جهتِ کسبِ پست‌های کلیدی در استان بکار گرفته شده است؟

به چه دلیل تفکر اصلاحات و انحراف در بین این افراد منفعت طلب و پُست طلب ناگهان رَخت بر بسته است و خودشان را سوپر انقلابی جا زده‌اند؟ شاید این تغییر گذرا و مقطعی باشد، قضاوت با افکار عمومی!

دلیل جایگزین شدن تفکر اصلاحات و انحرافی بجای تفکر انقلابی در وضعیت کنونی و گرفتن نقش‌های مدیریت ارشد در ادارات استان چه می تواند باشد؟

تصدی مسئولیت‌های کلیدی توسط فعالیت این جریان‌ها با چه هدفی می‌باشد؟

بایستی پذیرفت این جریانات از لحاظ ایدئولوژی و تفکری آنقدر ضعیف شده‌اند که تاثیرگذارانِ این جریان‌ها به راحتی از آن روی گردان شده‌اند، حال می‌خواهد برای کسبِ جایگاه سیاسی یا شغلی یا امیال دیگری باشد!!!!

پست‌های کلیدی، مدیران انقلابی، متعهد، متخصص و دلسوز  می‌خواهد نه افرادی که تا دیروز از تفکر اصلاحاتی و انحرافی خود دفاع کرده و انقلاب و چهره‌های شاخص انقلاب را مخدوش می‌نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این افراد پُست طلب در ذهن‌شان چه می‌گذرد،با کدام انگیزه پا به عرصه نهادند؟.

 به راستی مردم، همیشه در چنین مسائلی هوشیارند و به این باور رسیده‌اند که چنین تفکراتی به قهقرا رفته است و علاج مشکلات کشور پیروی از اینگونه تفکرات نیست، چه رسد به این که حامیان این جریانات اصلاحاتی و انحرافی بخواهند جوابگوی مشکلات مردم در دستگاه‌های اجرایی باشند!!!

هوشیاری نسبت به رخنه عوامل این جریانات در برابر دولت باید چند برابر شده و شاید روزی به این نتیجه برسیم که هدف این افراد از موجه نشان دادن خود و گرفتن مسئولیت‌های مدیریتی متعدد، تنها برای زنده نگه داشتن  تفکرات اصلاحاتی و انحرافی در بین کارکنان و آحاد جامعه باشد.

بنابراین بسی جای تامل است که مراقبت کنیم،هوشیار باشیم و صیانت کنیم از آنچه که دست این افراد مسئله دار به پست‌های کلیدی نشانه رفته در استان، می رسد. آنچه که موجب حیرت و شک جدی است، عبور از نیروهای ارزشی و شایسته، که در تراز دولت سیزدهم هستند، و رفتن به سراغ نیروهای مسئله‌دار دولت‌های اصلاحات و انحراف آنهم پس از اینهمه تجربه است.

 

یاسر محمدزاده - کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اصلاحات و انحراف مسئله دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری سوم دفترچه راهنما در ۸ اردیبهشت منتشر شده است.

اصلاحات سری چهام دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ در ۱۰ اردیبهشت با اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات سری چهارم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6092298

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است