Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امامی‌راد نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، ۱۲ مردادماه) در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام شجاعانه دولت بود که جلوی رانت‌های اقتصادی و سوءاستفاده از بیت‌المال را گرفت ولی متأسفانه نظارت ضعیف بر بازار، باعث گرانی و قیمت‌های شناور شده و متغیر را به وجود آورده است که این امر باعث نارضایتی مردم و به آخوری چرب برای نشخوارکنندگان جریان اپوزیسیون و دشمنان قسم خورده نظام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم چناران در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: خروجی تصمیمات مجلس و دولت در بحث نرخ‌گذاری گندم و افزایش قیمت آن بارقه امیدی در دل کشاورزان گندمکار ایجاد کرد ولی تأخیر در پرداخت پول گندم، فریاد کشاورزان را در آورده است.

وی با تأکید بر اینکه باید عشایر را دریابید، عنوان کرد: عشایر، قشر زحمتکش و سخت‌‍کوشی هستند که یک چهارم پروتئین و لبنیات کشور را در سخت‌ترین شرایط و با کمترین امکانات تأمین می‌کنند.

امامی‌راد با بیان اینکه خرید تضمینی با آزاد کردن قیمت‌ها و خرید دام خواسته زیادی نیست، اظهار کرد: حتماً اخبار سوزاندن دام و رها کردن دام‌ها در کوه و دشت را به دلیل گرانی نهاده‌ها و مشکلات عشایر شنیده‌اید. به داد آنها برسید.

کد خبر 5555025 زينب رجائی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارز 4200 تومانی صحن مجلس حذف ارز ترجیحی رانتخواری وزیر جهاد کشاورزی صحن مجلس مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی محمد مخبر دولت سیزدهم مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیت عادل آذر حسین امیرعبداللهیان محرم 1401 محمد باقر قالیباف احمد راستینه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ناصر کنعانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم؛ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم/ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس