Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:33:32 GMT

حمایت از پیمان اکبری و شاگردانش علیه شایعات

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۲۲۰۴

حمایت از پیمان اکبری و شاگردانش علیه شایعات

به گزارش "ورزش سه"،مدافع قهرمانی والیبال آسیا از ۸ مرداد در محل سالن شماره ۱ پیکان تمرینات خود را برای حضور در فصل جدید والیبال آغاز کرده است.
پیش از شروع تمرین امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد حمید عباسی مدیرعامل، محمود شیعی رئیس هیات مدیره و محمد علی طاهری قائم مقام پیکان در محل تمرین حضور یافتند.

پیمان اکبری سرمربی والیبال پیکان ضمن خوش آمد گویی به مدیر عامل جدید،بابت حضور مدیران ارشد موسسه در جلسه تمرین تیم والیبال تشکر و تاکید کرد که حضور ایشان باعث افزایش روحیه بازیکنان،کادر فنی و همچنین وفاق یکدلی در کل مجموعه والیبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید عباسی مدیر عامل پیکان نیز اظهار داشت: با وجود درخشش پیکان در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر و قهرمانی آسیا،انتظارات از این تیم افزایش یافته و این مسئولیت همه ما را بیشتر کرده است. 
عباسی همچنین خاطر نشان کرد: انتظار تیم مدیریت از شما این است که تمام تلاش خود را در تمرینات و حضور پر قدرت در مسابقات انجام داده و مسائل حمایتی و پشتیبانی را به تیم مدیریت بسپارید.

شایان ذکر است تیم والیبال پیکان که اخیرا هشتمین قهرمانی خود در آسیا را کسب نموده است،تمرینات خود را از ۸ مرداد زیر نظر پیمان اکبری با حضور ده بازیکن آغاز کرده است.برخی از بازیکنان پیکان در اردوی تیم های ملی والیبال جوانان و بزرگسالان حضور دارند که پس از پایان مسابقات ملی به تمرینات اضافه خواهند شد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس

توهین به شان زنان در هیچ جای دنیا کار مورد تاییدی نیست.

طرفداری | پیمان بابایی از زنان پرسپولیسی حمایت کرد.

یکی از لیدرهای سپاهان در جریان بازی این تیم برابر پرسپولیس، به زنان سرخ‌پوش توهین کرد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این لیدر پس از اینکه دستگیر شد در ویدیویی بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس