Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران برای فصل آینده، انتظارات زیادی از یولیان ناگلزمان دارند

یولیان ناگلزمان در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ نتوانست انتظارات را از خود برآورده کند. اما فصل آینده با توجه به نقل و انتقالات این باشگاه، مدیران بایرن از ناگلزمان انتظار دارند عملکردی متفاوت از فصل اول خود ارائه دهد.

طرفداری | به گزارش بیلد، فصل 23-2022 نوعی آزمون بلوغ برای یولیان ناگلزمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای فصل آینده زیر ذره بین مدیران بایرن مونیخ است. پس از برآورده شدن خواسته‌های این مربی در نقل و انتقالات، او زیر فشار بیش‌تری قرار دارد. مدیران باشگاه از ناگلزمان انتظار دارند که بدون روبرت لواندوفسکی، تیمی بسازد که عملکرد خوبی داشته باشد. او باید ثابت کند می‌تواند باعث پیشرفت بازیکنان شود و همچنین بتواند بیش از یک عنوان قهرمانی را در این فصل به دست بیاورد.
 

ناگلزمان نیز در طول پیش فصل بسیار فعال بوده و با بازیکنان برجسته بایرن مونیخ، ارتباط زیادی برقرار کرده است. او عملکرد تیم خود در فصل گذشته را به طور دقیق آنالیز کرده است تا بداند چه چیزی خوب عمل می‌کرده و چه چیزی اشتباه بوده است. او همچنین یوسوا کیمیش را پس از خروج روبرت لواندوفسکی به عنوان کاپیتان سوم برگزید و لئون گورتسکا را نیز به شورای درون تیمی ارتقا داده است. او در اردوی آماده سازی بایرن مونیخ با تمرینات سخت خود، بازیکنان را غافلگیر کرد. این مربی همچنین سیستم امتیازگیری جدیدی را در تمرینات به اجرا درآورده است. بازیکنان بسته به عمکلرد‌شان در تمرینات، امتیاز خواهند گرفت. هنگامی که بین دو بازیکن برای قرارگیری در ترکیب شکی وجود داشته باشد، از این امتیازات استفاده خواهد شد. قرارداد حسن صالح حمیدزیچ به زودی تمدید خواهد شد

بایرن مونیخ در این تابستان، یکی از موفق‌ترین پنجره‌های نقل و انتقالاتی خود را پشت سر گذاشت. حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باواریایی‌ها که مدت‌ها بود مورد انتقاد قرار می‌گرفت، اکنون با تحسین هواداران و همچنین مدیران باشگاه روبرو شده است.

حال به نقل از بیلد، 29 آگوست (7 شهریور) هیئت نظارت بایرن مونیخ تشکیل جلسه خواهد داد و طی آن سران باواریایی تمدید قرارداد حسن صالح حمیدزیچ را به عنوان مدیر ورزشی تایید خواهند کرد. حسن صالح حمیدزیچ قراردادی تا سال 2026 با بایرن مونیخ امضا خواهد کرد. 

اخبار داغ 

برانکو: دراگان اسکوچیچ فکر می‌کند علیه او کار می‌کنم؛ او حتی تماس هایم را پاسخ نمی‌دهد ستاره فضای مجازی از سوی ریکاردو ساپینتو هم کنار گذاشته شد! رونمایی از شارل دکتلار با پیراهن شماره 90 میلان / عکس سلفی لیونل مسی با یک هوادار خردسال که قصد داشت با عبور از نیروهای امنیتی ورزشگاه به ستاره آرژانتینی نزدیک شود / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسن صالح حمیدزیچ یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد

درو مک اینتایر قراردادی جدید با کمپانی WWE امضا کرد.

سرانجام درو مک اینتایر با تمدید قراردادش به شایعات جدایی از WWE پایان بخشید. یک گزارش جدید جزئیاتی از قرارداد او را منتشر کرده است.

طرفداری | دواین "د راک" جانسون با ارسال کلیپی در صفحه اینستاگرام خود به شایعات جدایی جنگجوی اسکاتلندی پایان بخشید. در این کلیپ شاهد فردی هستیم که به مناسبت تمدید قرارداد درو مک اینتایر با WWE از طرف غول آخر یک شمشیر کلیمور به این ستاره اسکاتلندی هدیه می‌کند. به نقل از Fightful Select مذاکرات WWE با درو مک اینتایر برای یک قرارداد جدید از مارس 2024 آغاز شد و تنها کمی پیش از این اطلاعیه دواین جانسون به سرانجام رسیده بود. طبق گزارش‌های متعددی که پیش‌تر منتشر شده بود، قرارداد قبلی درو با WWE در کمتر از یک ماه دیگر به پایان می‌رسید.

چانه زنی‌های زیادی از سوی طرفین در خلال این مذاکرات صورت گرفت، اما در نهایت گفته می‌شود که قهرمان سابق سنگین وزن از قرارداد جدیدش رضایت دارد. خانواده او که همچنان اکثریت آنها ساکن اسکاتلند هستند، بخش مهمی از این مذاکرات بودند. این گزارش ادامه می‌دهد که مک اینتایر با افزایش حقوق قابل توجهی مواجه شده و قراردادی چند ساله امضا کرده است. ستاره‌های دیگر نیز انتظار می‌رود که به زودی قراردادشان را تمدید کنند که از مهمترین آنها می‌توان به سث رالینز و بکی لینچ اشاره کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد