Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@23:29:24 GMT

استقبال باورنکردنی هواداران ناسیونال از سوارز (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۲۳۶۱

استقبال باورنکردنی هواداران ناسیونال از سوارز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سوارز پس از پایان مهلت قراردادش با اتلتیکو مادرید از این باشگاه جدا شد و به صورت  آزاد به ناسیونال پیوست. 
او اولین بار با پیراهن همین تیم در سال 2005 در رده بزرگسالان بازی کرده بود و خیلی زود توانست با عملکرد درخشانش توجه بسیاری از باشگاه‌های مطرح دنیا را به خود جلب کند و راهی فوتبال اروپا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که این بازیکن مشتاق است همچنان به حضور در فوتبال اروپا ادامه دهد اما او در نهایت تصمیم گرفت به کشورش برگردد تا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد و در نتیجه برای بازی در جام جهانی 2022 قطر آماده شود. 
سوارز پس از 16 سال بار دیگر به ناسیونال برگشت و با استقبالی باورنکردنی از سوی هوادارانی روبرو شد که بیرون از فرودگاه کاراسکو منتظر بودند تا اسطوره تیم و کشورشان را از نزدیک ملاقات کنند. 


این در حالی بود که او از فرودگاه به ورزشگاه پارک سنترال رفت و در این ورزشگاه نیز نزدیک به 50 هزار نفر منتظر بودند تا ورود او را جشن بگیرند و به گرمی از این بازیکن استقبال کنند. 


سوارز در طول مراسم معارفه‌اش با تمجید از این استقبال گفت:« من می‌خواهم از شما تشکر کنم چون به خاطر شما اینجا هستم و چون می‌خواستم که اینجا باشم. من در هیچ جای دیگر از این جا خوشحال‌تر نخواهم بود. حالا می‌خواهم این عشق را در زمین به شما برگردانم. به اینجا آمدم چون می‌خواهم برنده باشم. ما باید در تمامی رقابت‌ها برای قهرمانی تلاش کنیم.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اروگوئه ناسیونال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA

این بازی با نتیجه 102 بر 88 به سود بوستون سلتیکس به پایان رسید.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین