Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد در نشست خبری با خبرنگاران از آغاز اجرای پویش «نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» و ایجاد 5 هزار آشپزخانه در قالب اطعام حسینی خبر داد و گفت: تکیه اصلی کمیته امداد بر حضور و مشارکت مردم است.

معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به حمایت کمیته امداد از 410 هزار یتیم و فرزند محسنین، 7 هزار دانش‌آموز و 50 هزار دانشجو افزود: سال گذشته 10 هزار میلیارد تومان کمک مردمی در کشور جمع‌آوری شد که از این محل 75 هزار سری جهیزیه تهیه شده، 200 هزار خدمت عمرانی ارائه و 20 هزار واحد مسکونی ساخته شده و 135 هزار سری لوازم خانگی بین جامعه هدف توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جمع‌آوری یک هزار و 700 میلیارد تومان زکات در کشور هم خبر داد و اضافه کرد: همچنین مبلغ صدقات جمع‌آوری شده در کشور هم 488 میلیارد تومان برآورد شده است.

آسوده با اشاره به  اینکه در حال حاضر 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است، گفت: سال گذشته بیش از 50 درصد کمک های مردمی توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و در حوزه‌های مختلف هزینه شد.

روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز در این جلسه گفت: در سطح استان زنجان 200 هزار مشترک در قالب حامی طرح اکرام ایتام، مودی زکات و خیرین با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به جمع‌آوری 110 میلیارد تومان کمک مردمی در چهارماهه گذشته از سال جاری افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 80 درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد از 29 هزار خانوار و ارائه 27 هزار خدمت از طریق مراجعه نیازمندان به مراکز نیکوکاری اضافه کرد: همچنین در حوزه اشتغال هم 580 مددجو آموزش دیده‌اند و برای 750 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد نذورات صدقات زکات حامی آشپزخانه مشارکت آسوده استان زنجان ایتام سکونی جهیزیه ایجاد آشپزخانه طرح اکرام ایتام خدمات عمرانی روح الله صالحی کمیته امداد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: در بازرسی‌های مستمر و سرزده کارشناسان واحد دارو و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از مراکز درمانی، مراکز پخش دارو و همچنین داروخانه‌های سطح شهرستان، ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته به ارزش یک میلیارد و صد میلیون ریال کشف و جمع آوری شد.

 عبداله حمزه ئی با اشاره به اینکه مصرف داروی تاریخ گذشته و فاسد باعث عدم پاسخ مناسب به درمان خواهد شد و احتمال بروز عوارض جانبی و حتی تلفات را نیز در دام در پی خواهد داشت به تمام مرغداران و دامداران شهرستان توصیه کرد: انواع دارو‌های دامپزشکی، واکسن، سموم، مواد ضدعفونی کننده و مواد بیولوژیک را صرفاً با تجویز دامپزشک و از داروخانه‌های مجاز دامپزشکی تهیه کنند و از مصرف خودسرانه دارو جداً خودداری شود، همچنین در زمان خرید و مصرف دارو به تاریخ تولید و انقضای آنها نیز توجه ویژه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند