Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید مهدی نامجوی معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع گفت: با توجه به سیل اخیر در کشور و تدبیر وزیر محترم دفاع، قرارگاه مدیریت بحران در این وزارتخانه با محوریت معاونت مهندسی تشکیل و جلسه آن به صورت ویدئو کنفرانس با کلیه سازمان‌ها و مدیران ارشد این وزارتخانه و مدیران کل مهندسی استان‌ها برگزار و مقرر شد، خدمات‌رسانی تا رفع مشکل تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این قرارگاه مهندسی که با محوریت معاونت مهندسی و حضور معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تشکیل شد، ارزیابی خسارات و مشکلات در تمامی استان های درگیر سیل با ارتباط تصویری و برخط با مراکز تابعه استانی در سطح کشور و همچنین نحوه تسریع امدادرسانی و ارسال امکانات و تجهیزات با بهره گیری از ظرفیت های مهندسی و صنایع تابعه مورد بررسی، هماهنگی و برنامه‌ریزی قرار گرفت.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع با بیان اینکه خدمت رسانی و امداد به مناطق درگیر سیل به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد، تصریح کرد: این خدمات رسانی تا رفع خطر و حل مشکلات، در تعامل با سایر نیروهای مسلح، سازمان مدیریت بحران و دستگاه‌های اجرایی ذیربط تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل سیل زدگان مناطق سیل زده وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما بابک محمودی، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از چهارم تا هشتم اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت هفت صبح، گفت: ١٢ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد) و ۵۶ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.
وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر، در ۸۷ عملیات شرکت کردند، ۱۹۱ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۲ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.
محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.
رئیس سازمان امدادونجات گفت: ٢٥ دستگاه چادر، ٤٢١ تخته پتو، ٢٤٦ تخته موکت، ٥٩١ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ٣٥٦ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی 
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان