Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا عباسی سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص تأمین اقلامی اساسی هیئات مذهبی استان، اظهار کرد: ۲هزار و ۷۲۳ تن کالای اساسی مورد نیاز ویژه ایام محرم در استان تامین شده و بین هیأت‌های مذهبی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کالاها شامل برنج، گوشت قرمز، گوشت سفید، شکر و مقداری قند (از ذخایر استانی) است که با معرفی‌نامه از سازمان تبلیغات اسلامی استان، برای اقامه عزای سید الشهدا (ع) عرضه خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه پیگیری‌هایی برای تخصیص سهمیه تنظیم بازار اقلام و کالاهای ضروری ویژه ایام محرم در استان انجام و این مهم محقق شد، تصریح کرد: این اقلام شامل ۷۰۷ تن مرغ منجمد کیلویی ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ۱۱۶ تن گوشت قرمز کیلویی ۱۰۶ هزار تومان، یک‌هزار و ۱۷۶ تن برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار تومان و تایلندی با قیمت ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان، ۷۰۷ تن شکر کیلویی ۱۹ هزار تومان و ۱۵ تن قند کیلویی ۱۷ هزار تومان است.

وی با اشاره به نحوه توزیع این اقلام بین هیئت‌های مذهبی استان، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور توزیع مناسب و بهینه مقرر شد توزیع اقلام از طریق ارائه معرفی‌نامه از سوی هیأت‌های مذهبی از طرف سازمان تبلیغات اسلامی صورت بگیرد که با مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی به مباشران مربوطه برای دریافت اقلام معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس محمدرضا عباسی کالای اساسی هیئات مذهبی برنج گوشت مرغ گوشت قرمز شکر قند هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟